Show simple item record

dc.contributor.advisorKarlsone, Ilgaen_US
dc.contributor.authorRakēviča, Gunitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:06:11Z
dc.date.available2015-03-24T07:06:11Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3781en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17383
dc.description.abstractSekmīgai un ilglaicīgai organizācijas darbībai nepieciešamas fundamentālas zināšanas un izpratne par mārketinga vides kvalitāti. Mārketinga vides kvalitāti ietekmējošie faktori veido virkni nosacījumu, kas būtiski ietekmē organizācijas darbību. Organizācijai ir jāizprot un jāseko mārketinga vides kvalitātes prasību izmaiņām, lai veiksmīgi pielāgotos un spētu konkurēt apkārtējā vidē. Maģistra darba autore teorētiskajā daļā veic literatūras avotu analīzi par mārketinga vides kvalitātes būtību, to ietekmējošiem faktoriem, kā arī reputācijas nozīmi, un to ietekmi uz uzņēmējdarbības vides kvalitāti. Autore raksturo arī mārketinga vides kvalitātes īpatnības pašvaldību darbībā un to lomu uz iedzīvotāju dzīves kvalitāti. Praktiskajā daļā darba autore ar anketēšanas metodi veic mārketinga vides kvalitātes izpēti organizācijā “Latvijas Pašvaldību mācību centrs”, vispusīgi analizējot mācību centra klientus un piegādātājus, kā arī personāla vadīšanas principus un konkurentus kā organizācijas darbības kvalitāti ietekmējošos faktorus. Autore ir izstrādājusi priekšlikumus organizācijas „Latvijas Pašvaldību mācību centrs” mārketinga vides kvalitātes pilnveidei. Darba uzdevumu veikšanai ir izmantotas pētīšanas, statistiskās analīzes metodes, kvalitātes funkciju izvietojuma metode (QFD), referatīvā materiālu analīze, veikta respondentu aptauja. Pētījums veikts 2006. gadā, statistikas rādītāju informatīvais materiāls ietver periodu no 1993. gada līdz 2006. gadam. Maģistra darbā veikto pētījumu var izmantot uzņēmējdarbībā, kā arī apgūstot tirgvedības kursu studijās, lai pilnveidotu zināšanas par mārketinga vides kvalitāti un to ietekmējošiem faktoriem. Maģistra darba kopējais lapu skaits - 100. Darbā ir 24 attēli un 9 tabulas. Darbs sastāv no anotācijas, ievada, četrām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, kopsavilkumiem svešvalodās, 48 izmantotās literatūras avotiem, pielikumiem.en_US
dc.description.abstractFundamental knowledges and comprehension of marketing environment are needed for successful and long-term work of organisation. There are lines of conditions, that effects successful organisation business. To survive competition organization clearly has to understand and be aware of any changes in needs and demand requirements. Author of this master paper has done literature researches on nature of marketing environments, factors and reputation, its meaning and influence on enterprise environments factors form range of conditions, which substantially influence work of organization and quality of life. In practical part, author makes full – scale analysis on client group of „Local government training center of Latvia”, factors effecting suppliers, personal management principles and competitors as factors having an impact on work of organisation. She has worked out a suggestion how to improve marketing environment quality in Center. The whole research has done in 2006, informative material work encloses period from year 1993 – 2006. The research that has been used for master paper work can be useful in Management Company, commercial management, and also studying a market management. This master paper consists of 100 pages. Tables and pictures have been used. Work contains annotation, introduction, 4 appendixes, conclusions and suggestions, summary in foreign languages, 48 literatures sources, and supplements.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.title„Latvijas Pašvaldību mācību centra” mārketinga vides kvalitātes analīzeen_US
dc.title.alternativeAnalysis of "Local Government Training Centre of Latvia" marketing environment qualityen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record