Rīgas pilsētas tēls un to ietekmējošie faktori Eiropas savienības tirgū
Author
Peslaru, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma: Rīgas pilsētas tēla novērtējums Eiropas Savienības tirgū.
Mērķis ir, pamatojoties uz teorētisko materiālu, izpētīt un noteikt Rīgas pilsētas tēla attīstības iespējas un riskus, kā arī izstrādāt priekšlikumus Rīgas tēla veidošanai. Darbu veido trīs nodaļas.
Pirmā nodaļa konceptualizē būtiskākos terminus un sniedz dažādu autoru viedokļu salīdzinājumu, kā arī parāda saistību starp vietas mārketingu un vietas zīmola vadību.
Otrā nodaļa veltīta Rīgas pilsētas tēla konteksta un tā veidošanas aprakstošajai analīzei, ietverot statistikas datus un Rīgas/Latvijas pozīcijas starptautiskos novērtējumos.
Trešā nodaļa ietver tūristu anketēšanas un ekspertu interviju rezultātus.
Maģistra darbs sastāv no 91 lapaspusēm, 31 attēla, 5 tabulām un 15 pielikumiem. Tajā ir 43 avoti.
Atslēgas vārdi: pilsētas tēls, pilsētas zīmols, zīmola vadība, pilsētas mārketings, vietas mārketings The topic of this master thesis is valuation of Riga city image in context of European Union’s market.
Goal is based on the theoretical study of the material, determine the image of the Riga City development opportunities and risks, and develop proposals for creating an image of Riga.
The first chapter of this master thesis is dedicated to conceptualization of most important terms and to overview of relation between place marketing and city branding.
The second chapter includes the description of the context of building Riga city image and to the description of city branding strategy.
The third chapter concludes the results of tourism questionnaire and expert’s interviews.
Master thesis consists of 91 pages, 31 images, 5 tables, 15 attachments and 43 sources.
Keywords: city image, city brand, city branding, city marketing, place marketing