Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorLiepa, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:06:16Z
dc.date.available2015-03-24T07:06:16Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other40975en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17430
dc.description.abstractKristīne Liepa. Maģistra darbs „Mārketinga komunikācijas kā individuālo klientu uzvedību ietekmējošais faktors Latvijas apdrošināšanas tirgū”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teoriju par individuālo klientu uzvedības īpatnībām apdrošināšanas sfērā un mārketinga komunikāciju ietekmi, kā arī uz Latvijas apdrošināšanas uzņēmumu individuālo klientu aptaujas rezultātiem, izstrādāt šīs sfēras uzņēmumu mārketinga komunikāciju pilnveidošanas virzienus. Maģistra darba izstrādes procesā ir izvirzīti vairāki uzdevumi. Kā galvenos uzdevumus darba autore izvirza aptaujas veikšanu ar Latvijas iedzīvotājiem. Pētījuma gaitā veikta Latvijas apdrošināšanas uzņēmumu individuālo klientu aptauja, izstrādāti Latvijas apdrošināšanas uzņēmumu mārketinga komunikāciju pilnveidošanas virzieni. Darbs sastāv no 108 lappusēm, 23 attēliem un 14 pielikumiem. Darbā izmantoti 74 informācijas avoti. Atslēgas vārdi: mārketinga komunikācijas, apdrošināšana, klients, lēmumu pieņemšana, klientu uzvedība.en_US
dc.description.abstractAuthor: Kristīne Liepa. Master’s Project: „Marketing Communications as an Individual Consumer Behavior Factors Influencing the Latvian Insurance Market.” The goal of master's project is founded on the theory of individual customers behaviour characteristics in insurance sphere and marketing communication influence, as well as Latvian insurance companies individual customer polls results, work out this areas of corporate marketing communications and directions for improvement. The master's project process has raised several tasks. As the main of tasks, the author put forward the polls performance of the Latvian population. During the research carried out Latvian insurance company individual customer survey. Developed the Latvian insurance company marketing communications direction of development. The work consists of 108 pages 23 pictures and 14 notes. The study uses 74 sources. Keywords: marketing communications, insurance, customer, decision making, customer behaviour.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga komunikācijas kā individuālo klientu uzvedību ietekmējošais faktors Latvijas apdrošināšanas tirgūen_US
dc.title.alternativeMarketing communications as an individual customer behavior influencing the Latvian insurance marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record