Kredītu viedi un to attīstības tendences Latvijā
Autor
Harlamova, Tatjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Ādamsons, Vilnis
Datum
2014Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir “Kredītu veidi un to attistības tendences Latvijā”. Šīs darba problēmas būtība ir: ekonomiskās krīzes laikā samazinājās banku kredītportfeļa rādītāji, kas, savukārt izraisīja Izsniedzamo kredītu daudzuma samazināšanos privātam un uzņēmējdarbības sektoriem.
Bakalaura darba mrķis ir izpētīt visbiežāk izsniedzamo kredītu veidus un izanalizēt banku kredītportfeli. Noskaidrot privātpersonām un uzņēmējiem izsniedzamo kredītu noteikumu trūkumus un piedāvāt to korekciju tuvākajam laika periodam.Šajā darbā tika izanalizēts banku kredītportfelis, uztaisīta struktūranalīze un datu analīze, kā arī izpētīti kredītu izsniegšanas noteikumi Latvijas kredītiestādēs.Dotā darba rezultātā autors uzrakstīja secinājumus par Latvijas kredītportfeļa datiem, kā arī izvirzīja piedāvājumus par izsniedzamo aizdevumu daudzuma palielināšanos fiziskām personām un uzņēmumiem. The topic of this bachelor work is the type of credit and their trends development in Latvia.
The most important problem in this essay: after the finished economic crisis in the banks was to decrease the index of the credits. This situation was caused to reduction to issuing of credit to individual and entrepreneurial sectors.
The aim in this essay is to study the popular type of credit in nowadays and analyze the credit part in the banks. Identify limitations in terms for receipt of the credits for individual and entrepreneurial and to give some adjustment in the upcoming period.. In this work was analyze the bank loans. Have done the structural analyze as well as analyze of data. Has been studied the terms, for to take the loans in the Latvian banks.
In the result of this work we can do a few conclusions about loans data in Latvian banks and to give some recommendation for increasing the number of loan transaction for individual and entrepreneurial.