Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorTreija, Solveigaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:06:18Z
dc.date.available2015-03-24T07:06:18Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41343en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17445
dc.description.abstractSolveiga Treija. Maģistra darbs „Mobilā mārketinga izmantošana un tā attīstības perspektīvas Latvijā.” Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mobilo mārketingu, mobilo ierīču lietotāju aptaujas rezultātiem un padziļināto interviju ar nozares speciālistiem rezultātiem, novērtēt mobilā mārketinga izmantošanu Latvijā, kā arī izstrādāt priekšlikumus mobilā mārketinga attīstībai uzņēmējdarbībā Latvijā. Pirmajā nodaļā pētīta mobilā mārketinga būtība, galvenie rīki un aktualitātes pasaulē. Otrajā nodaļā novērtēta mobilā mārketinga izmantošana un tā attīstības potenciāls Latvijā. Trešā nodaļa sastāv no pētījuma par mobilā mārketinga komunikatīvo efektivitāti Latvijā. Tiek secināts, ka Latvijas tirgū pastāv mobilā mārketinga izmantošanas attīstības potenciāls. Darba apjoms: 100 lpp., 20 attēli, 7 tabulas un 17 pielikumi. Atslēgvārdi: mobilās ierīces, mobilā mārketinga rīki, SMS mārketings, mobilajām ierīcēm pielāgotas mājaslapas, mobilās aplikācijas, mobilās reklāmas, mobilais mārketings Latvijā.en_US
dc.description.abstractSolveiga Treija. Master’s thesis „The use of Mobile Marketing and its future prospects in Latvia”. Objective of the thesis is to evaluate the use of mobile marketing in Latvia, to submit proposals for mobile marketing development in Latvian business on the basis of theory of knowledge on mobile marketing, mobile devices users’ responses to a questionnaire and results of in-depth interviews with the executives of the field. The first part of the thesis analyzes the quintessence of mobile marketing, the main tools and praxes throughout the world. In the second part of the thesis the use of mobile marketing is evaluated and its potential for development in Latvia. The conclusion is that mobile marketing has a development potential in Latvia. The research contains 100 pages, 20 images, 7 tables and 17 appendices. Keywords: mobile devices, mobile marketing tools, SMS marketing, mobile websites, mobile applications, mobile advertising, mobile marketing in Latvia.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMobilā mārketinga izmantošana un tā attīstības perspektīvas Latvijāen_US
dc.title.alternativeThe use of Mobile Marketing and its future prospects in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record