• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

GROHE Baltijas pārstāvniecības mārketinga komunikāciju analīze

Thumbnail
View/Open
303-41821-Jerofejeva-Abolina_Jekaterina_jj09111.pdf (1.664Mb)
Author
Jerofejeva-Āboliņa, Jekaterīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2014
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darbs ar nosaukumu – „Grohe Baltijas pārstāvniecības mārketinga komunikāciju analīze” ir izstrādāts, balstoties uz teorētisko literatūru par mārketinga komunikācijām: to instrumentiem, plānošanas vadlīnijām un integrācijas iespējām. Darbā tiek analizētas uzņēmuma „Grohe” Baltijas pārstāvniecības mārketinga komunikācijas ar mērķi noteikt pielietoto mārketinga komunikācijas instrumentu lietderīgumu un izstrādāt iespējamos uzlabošanas virzienus. Rezultātu iegūšanai tika izmantoti pieejami uzņēmuma sekundārie dati, kā arī pētniecības metodes: daļēji strukturētā intervija un kvalitatīvā kontentanalīze. Darbā iegūtie rezultāti kļuva par pamatu pārstāvniecības mārketinga komunikāciju plānošanas procesa pārskatam un uzlabošanas risinājumu piedāvājumam.
 
The master’s thesis titled “Analysis of Grohe Baltic representation's marketing communications” has been developed on the basis of theoretical literature on marketing communications: their tools, planning guidelines and integration possibilities. Marketing communications of the “Grohe” representation in the Baltic States have been analysed within this thesis aimed at determination of the usefulness of the marketing communication tools and development of the possible directions for improvement. Available secondary data of the company were used for the achievement of results, as well as research methods: partially structured interview and the quality content analysis. Results acquired within this thesis became basis for the review of the planning process of marketing communications of the representation and offer of the improvement solutions.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17460
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV