Klientu apmierinātības pētījums uzņēmumā SIA "FeelFree"
Автор
Ivanovs, Viktors
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюАннотации
Mūsdienu uzņēmuma konkurētspēju nosaka to klientu apmierinātības līmenis. Stingrās konkurences apstākļos no klientu apmierinātības ir atkarīga uzņēmuma nākotne un iespēja attīstīties tālāk.
Maģistra darba mērķis ir izpētot klientu apmierinātības teoriju un pielietojumu SIA „FeelFree” un to konkurējošajos uzņēmumos, izstrādāt rekomendācijas klientu apmierinātības līmeņa paugstināšanai.
Balstoties uz pētījumā iegūtiem datiem, tika izvirzīti secinājumi un priekšlikumi klientu apmierinātības līmeņa paaugstināšanai.
Maģistra darba apjoms ir 94. lappuses, 33. attēli, 4. tabulas un 2. pielikumi.
Atslēgvārdi: klientu apmierinātība, klientu aptauja, klienti, eksperti. Heavy competition affects customer satisfaction depends on the future of business and the opportunity to develop further. In strict competition from customer satisfaction depends the business future and the opportunity to develop further.
Master's Thesis is to investigate the company "FeelFree" and the competing companys customer satisfaction levels and to develop recommendations for increasing the level of customer satisfaction.
Based on the study findings, has been put conclusions and proposals to increase customer satisfaction.
Total amount of master’s thesis is 94 pages, 33 images, 4 tables and 2 attachments.
Keywords: customer satisfaction, customer survey, customers, experts.