SIA „BALTIC RADIATORS” tirgū ieiešanas iespēju analīze
Author
Austere, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Deniņš, Andris
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir „SIA „Baltic Radiators” tirgū ieiešanas iespēju analīze”.
Mūsdienu intensīvās un pat agresīvās konkurences apstākļos organizācijām diezgan neparasti noturēt noteikto peļņas līmeni tekoša sortimenta produktiem. Inovācijas ir uzņēmumu veiksmīgās attīstības pamats. Novecojās ne tikai preces, kurus ražo uzņēmums, bet arī mērķa tirgi var ieiet krituma stadijā. Tāpēc kompānijām, kuras ir orientētas uz attīstību periodiski vajag apgūt jaunus tirgus.
Autores darba mērķis ir izanalizēt uzņēmuma iespējas ieiet jaunajā Latvijas apkures radiatoru tirgū.
Mērķa realizēšanai ir noteikti sekojoši uzdevumi:
•Izanalizēt uzņēmuma ārējo vidi un to ietekmēšanu uz uzņēmuma darbību.
•Izanalizēt situāciju un konkurences vidi, kura izveidojās Latvijas apkures radiatoru tirgū.
•Izskatīt uzņēmuma patreizējo situāciju un jauninājuma ieviešanas iespējas.
•Piedāvāt mārketinga pasākumus uzņēmuma „Baltic Radiators” ieiešanai jaunajā Latvijas apkures radiatoru tirgū.
Maģistra darbā pirmajā nodaļā tiek izskatīti jautājumi par organizācijas ārējo vidi, uzņēmuma darbības nozari, tā attīstības iespējām. Otrajā daļā tiek izanalizēta Latvijas apkures radiatoru tirgus situācija, tendences un perspektīvas. Trešajā nodaļā izskatīts uzņēmuma „Baltic Radiators” patreizējais stāvoklis un jauninājuma ieviešanas iespējas. Ceturtajā nodaļā ir piedāvāti mārketinga aktivitātes pamatvirzieni jaunajā Latvijas apkures radiatoru tirgū.
Maģistra darbā ir izmantoti statistikas dati, speciālā ekonomiskā literatūra, speciālā literatūra par apkures sistēmām, raksti periodiskajā literatūrā, SIA „Baltic Radiators” dati.
19 tabulas, 49 attēli. Izmantotās literatūras avotu saraksts – 51. Rīga, 2007., 116 lpp. The topic of the Master’s Thesis is „Research of „Baltic Radiators” LTD Opportunities on entering to the Market”.
Nowadays amid intensive and even aggressive competition it is quite difficult to organizations to keep a defined level of profit for a current assortment of products. Innovations make grounds for successful development of companies. Not only goods, produced by the company, become out of date, but also the target market might come to the decline stage. Therefore, development – oriented companies should acquire new markets at times.
The author’s objective is to analyze company’s opportunities to enter Latvian market of new heating radiators.
In order to attain the objective there have been defined tasks as follow:
•To analyze company’s external environment and impact thereof on company’s activities.
•To analyze the situation and the competition environment created on the Latvian market of heating radiators.
•To consider company’s present situation and innovative opportunities.
•To offer market arrangements for “Baltic Radiators” Company to approach the Latvian market of new heating radiators.
In the first part of the Master’s Thesis there have been considered issues on the external environment of the organization, the field of company’s activities, opportunities of development thereof. In the second part there has been analyzed the situation on the Latvian market of heating radiators, trends and outlooks. The third part is dedicated to the description of „Baltic Radiators” Company’s present condition and innovative opportunities. In the forth part there have been rendered main directions of marketing activities to the Latvian market of new heating radiators.
In the Master’s Thesis there have been applied statistic data, special economic literature on heating systems, articles in periodic literature, data of „Baltic Radiators” LTD Company. 19 charts, 49 pictures. Information sources – 51. Riga, 2007, 116 pages