• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

"Fantazy" projekta mārketinga plāna izstrāde un analīze

Thumbnail
View/Open
303-7353-Karlis_Praznicans_Kp05036.pdf (1.061Mb)
Author
Praznicāns, Kārlis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Purgailis, Māris
Date
2008
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darba autors ir Latvijas Universitātes Ekonomikas un vadības fakultātes tirgvedības un pētīšanas katedras maģistratūras 2. kursa students Kārlis Praznicāns, studenta, apl. nr. Kp05036. Maģistra darba tēma ir "Fantazy projekta mārketinga plāna izstrāde un analīze”. Darba mērķis ir pamatojoties uz maģistra darbā veiktās tirgus izpētes un izlūkošanas rezultātiem, izstrādāt stratēģisko mārketinga plānu jauna projekta „Fantazy” pozicionēšanai Latvijas tirgū. Darbs ir izstrādāts latviešu valodā un tas sastāv no 3 daļām - Darba pirmajā daļā tiek padziļināti apskatīta un analizēta informācija par uzņēmuma stratēģisko plānošanu un biznesa stratēģijas izstrādes procesu. Šajā nodaļā tiek analizēta un interpretēta teorētiskā literatūra un zinātniskās monogrāfijas par stratēģisko biznesa plānošanu un šīs informācijas sasaiste ar komercdarbības praksi. Maģistra darba otrajā daļā tiek veikta jaunā projekta „Fantazy” padziļināta analīze. Nodaļas gaitā tiek atsegti projekta struktūras elementi un veikta projekta rīcībā esošo resursu analīze. Šajā nodaļā autors raksturo Fantazy projekta vadības komandu un komunikācijas procesu gan iekšējā, gan ārējā vidē. Nodaļas ietvaros tiek analizēta līdzšinējā projekta vadības komandas darbības pieredze, tirgus attīstība un izmaiņu tendences. Tiek vispārēji raksturota konkurence un tirgus attīstības iespējas izvirzītajos mērķa segmentos Latvijas tirgū. Darba trešā daļa ir analītiskā pētījuma daļa. Šajā nodaļā darba autors izstrādā Fantazy projekta mārketinga vadības plānu un analizē tā īstenošanas mehānismus un pielietotās stratēģijas. Maģistra darba mērķis ir izstrādāt stratēģisko mārketinga plānu jauna projekta „Fantazy” pozicionēšanai Latvijas tirgū. Darba mērķa sasniegšanai tika analizēts jaunais projekts, tā realizācija un izvirzītas mārketinga stratēģijas. Stratēģiju realizācijai autors izstrādāja mārketinga vadības kompleksu. Maģistra darbs ietver 13 tabulas un 34 attēlus. Šī darba izstrādei ir izmantoti 42. informācijas resursu un literatūras avoti. Maģistra darbam ir 3 pielikumi. Kopējais darba apjoms ir 101 lpp. Maģistra darba pētījuma rezultāti apkopoti secinājumos un priekšlikumos.
 
The author of the Master Paper is the student of the University of Latvia, Faculty of Economics and Management, Institute of Marketing and Quality Management Kārlis Praznicāns, student card number KP05036 The theme of the Mater Paper is "Development and analyses of marketing plan for "Fantazy" project". The aim of the Paper is to develop a strategic marketing plan for positioning new project "Fantazy" in the market of Latvia, basing on the market investigation conducted in the Master Paper. The Paper is conducted in Latvian and it has three chapters. The first chapter of the paper explores and analyses information about strategically planning and the process of business strategies conduction. This chapter analyses and interprets the theoretical information and scientific monographs on strategic business planning and binding this information to the practical side of business. The second chapter of the Paper deeply analyses the new project "Fantazy". The structural elements of project are revealed and resources in hand are analyses. In this chapter the author characterizes managerial team as well as internal and external communications. In this chapter previous experience of the managerial team, market development and the trends of development are analysed. Overall characteristics of competition and the possible development of market in specified segments are characterized. The third chapter of the Paper is the analytical research. In this chapter the author develops managerial plan of the "Fantazy" project and analyses methods and strategies for its implementation. The aim of Master paper is to develop strategic marketing plan to position the "Fantazy" project in the market of Latvia. To achieve the aim of the Paper, the new project, its implementation and marketing strategies put forward were analyzed. In order to conduct the strategies, the author developed a managerial complex of marketing. The Master Paper includes 13 tables and 34 pictures. 42 sources of information and literature were used in conduction of the Paper. The Paper has three appendixes. The volume of the Master paper is 101 page. The results are summarized in conclusions and suggestions.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17505
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV