Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņš, Atisen_US
dc.contributor.authorJavtušenko, Karīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:06:26Z
dc.date.available2015-03-24T07:06:26Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other7674en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17508
dc.description.abstractDiplomdarbs “Iedzīvotāju labklājības līmeņa ietekme uz luksusa preču patēriņu Latvijā, Zviedrijā un Armēnijā” izstrādāts Latvijas Universitātes Ekonomikas un vadības fakultātē. Izmantojot sociālo aptauju un ekspertu intervijas, izpētīts, ka mūsdienu sabiedrības izpratni par luksusa precēm un pakalpojumiem, to patieso vērtību un pielietojumu ikdienā nosaka konkrētās valsts ekonomiskā situācija un iedzīvotāju labklājības līmenis: Latvijas iedzīvotāji pievērš pastiprinātu uzmanību ārišķībām (dārgas luksusa klases automašīnas, slavenu zīmolu apģērbs), zviedriem primārais ir preces kvalitāte, bet armēņi ieklausās draugu, paziņu atsauksmēs. Kopumā luksusa tirgus Armēnijā nav attīstīts, taču tiek uzskatīts par ļoti perspektīvu. Lappušu skaits – 101, attēlu – 15, tabulu – 4, pielikumu – 3. Atslēgas vārdi: patērētājsabiedrība, luksuss, identitāte, pirktspēja, pašapliecināšanās.en_US
dc.description.abstractThis graduation paper “Influence of Standard well-being to the consumption of luxury goods in Latvia, Sweden and Armenia” is developed at Faculty of Economics and Management, University of Latvia. It is investigated during social questionnaire and expert’s interviews that present society’s understanding about luxury goods, its intrinsic value and use is established by particular country’s economical situation and resident well-being: people in Latvia pay much attention to an affectation (expensive luxury cars, brand clothes), for Swedish primary is quality of product, but Armenian listen in their friends references. In general, luxury market in Armenia is not developed. Though, one thinks that it is perspective. Number of pages – 101, pictures – 15, tables – 4, supplements – 3. Key words: consumer society, luxury, identity, purchasing power, social statuss.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleIedzīvotāju labklājības līmeņa ietekme uz luksusa preču patēriņu Latvijā, Zviedrijā un Armēnijāen_US
dc.title.alternativeInfluence of Standard Well-being to the Consumption of Luxury Goods in Latvia, Sweden and Armeniaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record