Show simple item record

dc.contributor.advisorGarleja, Rasmaen_US
dc.contributor.authorZaņegina, Jeļenaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:06:26Z
dc.date.available2015-03-24T07:06:26Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other7858en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17512
dc.description.abstractMaģistra darbā ar nosaukumu: „Patērētāju apmierinātība ar tūrisma pakalpojuma produktu jaunatnes tūrisma mītnē „Profitcamp”” ietvaros tiek pētīta un analizēta klientu apmierinātība Rīgas jauniešu viesnīcā „Profitcamp”, pielietojot piemērotākās un efektīvākās pētīšanas metodes, ņemot vērā viesnīcas darbības specifiku. Šī maģistra darba mērķi ir izpētīt patērētāju apmierinātību un ievērot to mārketinga darbībā; parādīt patērētāju apmierinātības specifiku viesnīcu nozarē; noteikt un izpētīt Rīgas jauniešu viesnīcas „Profitcamp” klientu apmierinātību, izstrādāt priekšlikumus viesnīcas klientu apmierinātības līmeņa uzlabošanai. Savukārt šī maģistra darba autores mērķis ir ne tikai akadēmiskais rezultāts, bet zināšanas un praktiskās iemaņas tiks pielietotas darba vietā- viesnīcā. Darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmā un otra nodaļas ir teorētiskas, savukārt trešās nodaļas ietvaros darbā apskatītie teorētiskie aspekti tiek pamatoti ar praktisko piemēru. Galvenais darba rezultāts ir veiktais pētījums, kura rezultātā tika atklāti trūkumi un nepilnības jauniešu viesnīcas „Profitcamp” pakalpojumos un izstrādāti priekšlikumi šo trūkumu novēršanai ar mērķi paaugstināt patērētāju apmierinātību, kas savukārt veicinās klientu lojalitāti un jaunu klientu piesaisti. Patērētāju apmierinātības teorijas apkopojumā darba autore visvairāk balstījās uz piecpadsmito un septiņpadsmito literatūras sarakstā minētajiem avotiem ( autori: Dreyer un Dehner; Schneider ), kuros ir ļoti detalizēti aprakstīta patērētāju apmierinātība, tās nozīme tūrisma pakalpojumu tirgū un piedāvātas efektīvākās pētīšanas metodes. Tūrisma nozares un tūrisma pakalpojuma produkta raksturojumā autore plaši izmantoja Holoveja Dž. Kr. grāmatu „Tūrisma bizness”. Vēl viens nozīmīgs darbā izmantotais literatūras avots ir Praude V. un Beļčikovs J. grāmata „Mārketings”. Savukārt darba ietvaros veiktajā pētījumā autore galvenokārt balstījās uz Latvijas Centrālās statistikas pārvaldes apkopotajiem datiem, kā arī jauniešu viesnīcas „Profitcamp” iekšējiem datiem. Darba apjoms ir 142 lpp. ar 40 tabulām, 20 attēliem, 5 pielikumiem un 41 literatūras un informatīvo avotu.en_US
dc.description.abstractIn masters thesis „Customer satisfaction with tourism services in youth hostel „Profitcamp”” author studied and analyzed customer satisfaction in youth hostel „Profitcamp” by using the most effective methods of research and taking into consideration specifics of hotel functions. The goal of this master’s thesis is to study the importance of customer service and necessity to pay more attention to it as well as using it in building marketing strategies. The goal is also to show customer satisfaction specifics in hotel industry determine and study indicators that influence customer satisfaction at Riga youth hostel „Profitcamp”, determine the customer satisfaction with these indicators, and work out proposals to raise the level of customer satisfaction. Author’s goal in aspect of this thesis is to use the received knowledge and know-how at her work in hotel. This thesis is composed of three chapters. First and second chapters are theoretic but third chapter is focused on practical examples. The main result of this work is study that resulted in determination of flaws and shortcomings at youth hostel „Profitcamp” as well as proposals for elimination of determined flaws. The goal of the proposals is to raise the customer satisfaction that in turn will encourage customer loyalty and increase in number of new clients visiting the hostel. In compilation of theory of customer satisfaction the author mostly refers to sources number 15 and 17 from list of literature (authors: Dreyer, Dehner and Schneider). These authors describe customer satisfaction and the importance of it in tourism service market very particularly and offer the most effective methods of research. In describing Tourism industry as well as tourism service, author particularly refers to book of Holloway, J. Christopher „Marketing for tourism”. Another important source used in this thesis is a book „Mārketings” by V.Praude and J.Beļčikovs. As for the research done within the framework of this thesis, author used data compiled by Latvian Statistics Authority as well as internal data of youth hotel „Profitcamp”. Thesis is written on 142 pages, there are 40 tables, 20 pictures and 5 appendixes. There are references on 41 book and informative sources.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePatērētāju apmierinātība ar tūrisma pakalpojuma produktu jaunatnes tūrisma mītnē „Profitcamp”en_US
dc.title.alternativeCustomer satisfaction with tourism services at youth hostel „Profitcamp”en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record