Show simple item record

dc.contributor.advisorPraude, Valērijsen_US
dc.contributor.authorŠarakova, Renataen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:06:28Z
dc.date.available2015-03-24T07:06:28Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other8231en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17516
dc.description.abstractMaģistra darba ietvaros ir apskatītas reklāmas attīstības tendences un tās izmantošana uzņēmumā. Darbā autore izvirzīja sekojošo hipotēzi – uzņēmums nepilnvērtīgi izmanto reklāmas iespējas. Maģistra darba mērķis ir izpētīt un izanalizēt AS Baltijas Izaugsmes Grupas reklāmas aktivitātes un piedāvāt to pilnveidošanu. Nospraustā mērķa sasniegšanai tika izvirzīti sekojoši uzdevumi: izpētīta teorija par reklāmu, veidiem, funkcijām, izanalizēts Latvijas un Baltijas valstu reklāmas tirgus, izanalizēta uzņēmuma ārēja vide, konkurenti, noteiktas stiprās un vājās uzņēmuma puses, izanalizēta kompānijas reklāmas darbība un atklāti trūkumi tajā, un izstrādāti priekšlikumi reklāmas budžeta līdzekļu sadalījumu esošās konkurences apstākļos. Dotais darbs var ieinteresēt mārketinga un reklāmas speciālistus, kā arī finansu sektora darbiniekus. Darbs sastāv no divām daļām: 1. un 2.nodaļas ir veltītas teorētiskajām pētījumam par reklāmu, tās veidiem, funkcijām un efektivitāti. Tiek skaidrots reklāmas jēdziens, apskatīti tās veidi un funkcijas, reklāmas loma, un tiek sniegta Baltijas valstu un Latvijas reklāmas tirgus analīze par pēdējiem gadiem. Savukārt 3. un 4.nodaļas ir veltītas uzņēmuma analīzei - ārējās vides diagnostikai, izmantojot PEST analīzi un konkurentu analīzi, izmantojot Portera piecus konkurences spēkus, kā arī uzņēmuma spēcīgo un vājo pušu noteikšanai, izmantojot SWOT analīzi. Tika piedāvātā reklāmas budžeta sadalījuma pa mēdiju kanāliem trūkumu atklāšana. Izstrādātas izmaiņas reklāmas mēdiju budžetā, ņemot vērā atklātos trūkumus. Tika izstudēti vairāki literatūras avoti, mācību literatūra, periodikas izdevumu raksti un informācijas avoti Internetā. Tāpat autore izmantoja informāciju, kas tika saņemta no AS Baltijas Izaugsmes Grupa nеpublicētiem materiāliem Maģistra darbā ir izmantotas 7 tabulas, 37 attēli, 3 pielikumi, divi no tiem ir anketas divās valodās. Izmantotās literatūras sarakstā ir 47 avoti. Kopējais darba apjoms ir 121 lapas puse.en_US
dc.description.abstractIn this Master’s paper advertising development trends and its use in company have been described. In her workauthor stated following hypothesis – company doesn’t use possibilities of advertising in full. Aim of this paper is to investigate and analyze advertising activities of company AS Baltijas Izaugsmes Grupa and offer some methods of how to improve them. In order to achieve the aim, following tasks were stated: theory of advertising, its kinds and functions was investigated, advertising markets of Latvia and Baltic states was analyzed, however, author also made analysis of external environment, advertising activities in the company and their imperfections, strong and weak sides of the company were found, and suggestions for division of advertising budget in circumstances of existing competition were offered. This work could raise interest of marketing and advertising specialists, as well as employees of financial sector. The work consists of two parts: Chapters 1 and 2 are dedicated to theoretical investigation about advertising, its kinds, functions and effectivity. Explanation of meaning of advertising has givebn, kinds, functions and role of advertisinfg is shown, and analysis of Latvian and Baltic advertising markets for several last years is given. Chapters 3 and 4 are dedicated to analysis of the company – analysis of external environment, using PEST analysis and analysis of competitors, using 5 Porter’s competition powers, as well as strong and weak sides of the company are shown, using SWAT analysis. There was offered to state imperfections of dividing of advertsing budget for media channels. Changes in advertising media budget were worked out, taking into account imperfections explored. Different books were studied, specialised literature, articles printed in newspapers, magazines and on the Internet. Author used also information that was received from AS Baltijas Izaugsmes Grupa non-published materials. In Master’s paper 7 tables, 37 pictures, 3 appendices were used; two of appendices are questionnaires in two languages. Total volume is 121 page.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleReklāmas attīstības tendences un tās izmantošana uzņēmumā AS Baltijas Izaugsmes Grupaen_US
dc.title.alternativeAdvertising development trends and its use in company AS BIGen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record