• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mūzika kā runāšanas un klausīšanās prasmju attīstīšanas līdzeklis

Thumbnail
Öffnen
306-12352-Krinicina_Antra_ak05076.pdf.pdf (627.7Kb)
Autor
Kriņicina, Antra
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Karapetjana, Indra
Datum
2009
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Mūzika mūsdienās ir kļuvusi par nozīmīgu dzīves sastāvdaļu un tā var ieņemt arī svarīgu vietu angļu valodas stundās, jo mūzika palīdz rosināt interesi par mērķvalodas apguvi. Bakalaura darba mērķis bija pierādīt, ka uzdevumi valodas apgūšanai, kas saistīti ar mūziku, var veicināt skolēna runāšanas un klausīšanās prasmju attīstīšanu. Pētījumu metodes ietvēra teorētiskās literatūras analīzi par runāšanas un klausīšanās prasmēm un mūzikas nozīmi to attīstīšanā. Autore izvēlējās un piemēroja uzdevumus darba mērķauditorijai – bērniem sākumskolas vecumā. Praktiskajā daļā autore apraksta novadītās stundas un analizē aptaujas anketas, ko aizpildīja skolotāji, vecāki un skolnieki. Darbā tiek secināts, ka uzdevumi ar mūziku, kas domāti mērķvalodas prasmju attīstīšanai, var tikt veiksmīgi izmantoti angļu valodas stundās.
 
Nowadays music has become an indispensable part of everyday life, and it can become an essential part of the English language lesson too as it helps create interest in learning the target language. The goal of the bachelor paper was to prove that language learning tasks which involve music can be used to develop learners’ speaking and listening skills. The research method comprised the analysis of theoretical literature on speaking and listening skills and the role of music in the development of speaking and listening skills, which allowed the author of this paper to select and adapt the tasks to the target audience of this research, i.e. primary school learners. The practical part comprised the analysis of the piloted lessons, administered questionnaires to teachers, parents and learners. It can be concluded that the tasks involving music and fostering the target skills can be successfully used in English language lessons.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18012
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV