Show simple item record

dc.contributor.advisorMozere, Rasmaen_US
dc.contributor.authorAšbergere, Jekaterinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:08:19Z
dc.date.available2015-03-24T07:08:19Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24241en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18089
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Autentisko materiālu lietojums mūsdienu angļu valodas mācību grāmatās”. Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām. Tā mērķis ir analizēt vispārlietojamas un specializētas angļu valodas mācību grāmatu ‘Inside Out’ un ‘English for Banking in Higher Education Studies’ uzbūvi, salīdzināt tajās esošo autentisko materiālu lietojuma koeficientu, kā arī izzināt tā nozīmi vispārējā svešvalodas prasmju līmeņa attīstībā. Autentisko materiālu lietojuma analīzei mūsdienu angļu valodas mācību grāmatās izmantota kvantitatīvā un kvalitatīvā kontentanalīze. Kopumā tika analizētas divdesmit sešas vispārlietojamas un specializētas angļu valodas mācību grāmatu ‘Inside Out’ un ‘English for Banking in Higher Education Studies’ nodaļas, un pētījuma laikā iegūtie dati tika sakārtoti divdesmit astoņās tabulās, kas iekļautas bakalaura darba pielikumā. Atslēgas vārdi: svešvaloda, specializēta angļu valoda, mācību grāmata, autentiski materiāli, kvantitatīvā un kvalitatīvā kontentanalīze.en_US
dc.description.abstractThe theme of the bachelor thesis is ‘Authentic Materials in Modern English Course Books’. The paper consists of three chapters. Its goal is to analyse the structure of EFL and ESP course books ‘Inside Out’ and ‘English for Banking in Higher Education Studies’, to compare the ratio of authentic materials used there as well as to emphasize their function in the development of the foreign language learner’s proficiency level. Quantitative and qualitative content analysis is performed to implement the research of the bachelor thesis. Overall, twenty-six units of both EFL and ESP course books ‘Inside Out’ and ‘English for Banking in Higher Education Studies’ are analysed, and the obtained data is aggregated in twenty-eight tables presented in the Appendices. Key words: EFL, ESP, course book, authentic materials, quantitative and qualitative content analysis.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleAutentisko materiālu lietojums mūsdienu angļu valodas mācību grāmatāsen_US
dc.title.alternativeAuthentic Materials in Modern English Course Booksen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record