Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vitaen_US
dc.contributor.authorĶeruka, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:08:24Z
dc.date.available2015-03-24T07:08:24Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other29190en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18130
dc.description.abstractPēdējo desmitgažu laikā valodas komunikatīvais aspekts ticis atzīsts par neatņemamu svešvalodas apguves sastāvdaļu. Šajā pētījumā aplūkots kā Pakāpeniskas Atbildības Nodošanas (PAN) modelis var tikt pielietots angļu valodas kā svešvalodas mācīšanā, lai vecinātu komunikatīvo kompetenci. Pētījumā tika aplūkota pieejamā literatūra par komunikatīvo kompetenci un PAN modeli, kā arī tika novērots kā modelis tiek pielietots, mācot svešvalodu pamatskolā. Rezultātā tika atklāts, ka ar PAN modeļa palīdzību tiek veicināti visi komunikatīvās kompetences aspekti, it īpaši gramatiskā kompetence, tādējādi apstiprinot šo modeli kā piemērotu komunikatīvai valodas mācīšanai.en_US
dc.description.abstractIn the past decades the communicative aspect of language has been acknowledged as an integral part of foreign language teaching. This paper concerns the application of the Gradual Release of Responsibility (GRR) model in EFL classroom in order to promote communicative competence. The investigation involved library and online research of the literature on communicative competence and GRR model and a direct observation of the application of the model in an elementary school classroom. The results showed that the GRR model indeed does promote all aspects of communicative competence, especially grammatical competence, thus validating this model for communicative language teaching.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titlePakāpeniskas atbildības nodošanas modeļa izmantošana angļu valodas kā svešvalodas mācīšanāen_US
dc.title.alternativeApplication of the Gradual Release of Responsibility Model in EFL Classroomen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record