Show simple item record

dc.contributor.advisorCigankova, Nataļjaen_US
dc.contributor.authorKravale, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:08:29Z
dc.date.available2015-03-24T07:08:29Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other33014en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18159
dc.description.abstractJaunākās literatūras pārskats, kas atspoguļots pirmajā nodaļā, atklāj nepilnības izglītības iestāžu vietņu kā jauna digitālā žanra veida empīriskajā pētniecībā. Šī bakalaura darba mērķis ir pierādīt, ka izglītības iestāžu vietnes var tikt uzskatītas par jaunu digitālo žanru, kam raksturīgs tādu prototipisku iezīmju kopums kā komunikatīvais mērķis, saturs, struktūra un mērķauditorija. Empīrisku datu iegūšanai, 20 Latvijas izglītības iestāžu angļu valodas vietnes, t.i. desmit universitāšu un desmit koledžu oficiālās vietnes, tika izvēlētas un analizētas, piemērojot funkcionālo elementu analīzes metodi, ko attīstījuši Dž. Sveilz (Swales, 1990) un V. Batja (Bhatia, 1993). Analīzes rezultāti ataino, ka Latvijas izglītības iestāžu angļu valodas vietnes kopumā demonstrē tipveida elektroniskās komunikācijas praksi, kas atbilst angļu izglītības iestāžu vietņu diskursa kopienas prasībām, un tādējādi var tikt uzskatītas par jaunu digitālā žanra veidu. Atslēgvārdi: žanrs, digitālie žanri, izglītības iestāžu vietnes, funkcionālie elementi.en_US
dc.description.abstractThe review of the recent literature on digital genres, presented in the first chapter reveals the gap in empirical research on institutional websites as a new digital genre. The present BA thesis aims to prove that institutional websites may be considered as a new digital genre characterised by a set of prototypical features, such as communicative purpose, content, structure and intended audience. To obtain the empirical data, twenty official English institutional websites of higher education establishments in Latvia, ten university and ten college official websites, were selected and analysed applying the method of functional moves analysis as developed by Swales (1990), Bhatia (1993). The results of the analysis show that English institutional websites in Latvia, in overall, demonstrate a typified web-mediated communication practice that corresponds to the requirements of English institutional discourse community and, thus, may be considered as a new digital genre. Keywords: genre, digital genres, institutional websites, functional moves.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleLatvijas izglītības iestāžu angļu valodas vietņu žanra analīzeen_US
dc.title.alternativeGenre Analysis of English Institutional Websites in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record