Show simple item record

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indraen_US
dc.contributor.authorGavrilova, Annaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:08:41Z
dc.date.available2015-03-24T07:08:41Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other39801en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18236
dc.description.abstractMaģistra darbā izpētīta žanra pieeja rakstīšanas mācīšanā. Pētījums tika veikts, lai uzsvērtu šīs pieejas priekšrocības mācot rakstīšanu angļu valodā medicīnas studentiem. Par piemēru tika izmantotas slimības vēstures. Tika apspriesta attiecīgā literatūra, veikta medicīnas studentu valodas vajadzību analīze un analizēti autentiski teksti no dažādām perspektīvām. Tika veiktas intervijas ar Latvijas ārstiem, kuri pašlaik strādā Lielbritānijā, un šī informācija tika izmantota mācīšanas metodikas pilnveidē, kas tika ņemta par pamatu, lai izstrādātu stundu plānus. Pētījuma rezultāti apstiprina žanra pieejas efektivitāti, pierādot, ka ir iespējams to izmantot, mācot studenus rakstīt slimības vēstures, kā arī citus medicīniska rakstura tekstus. Atslēgvārdi: žanrs, rakstīšana, slimības vēsture, mācīšanas metodika, ESP.en_US
dc.description.abstractThe present paper investigates the genre approach to teaching writing. The research was conducted in order to highlight the strengths of this approach and its implementation to teaching writing to medical students on the example of writing medical case histories. The relevant literature was discussed, the learner’s needs analysis was conducted, the authentic texts were analyzed from various perspectives, the interviews with Latvian doctors working in the UK were held, and the received information was used in the development of the teaching methodology of writing case histories, on the basis of which a set of lessons was designed. The results of the study proved the efficiency of the genre approach, demonstrating that is can be used for teaching writing case histories and other medical texts. Key words: genre, writing, medical case history, teaching methodology, ESP.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleRakstīšanas mācīšana medicīnas studentiem, izmantojot žanra pieejuen_US
dc.title.alternativeTeaching Writing to Medical Students Using the Genre Approachen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record