Show simple item record

dc.contributor.advisorBrēde, Maijaen_US
dc.contributor.authorVirse, Zaigaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:08:44Z
dc.date.available2015-03-24T07:08:44Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43316en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18259
dc.description.abstractMaģistra darbā Saistītās runas fonoloģiskie procesi angļu valodas nodarbībās pamatskolā uzsvērta saistītās runas fonoloģisko procesu nozīme mutvārdu saziņā, kā arī ierosināts mācīt fonoloģiskos procesus skolēniem valodas iesācēju līmenī. Darba mērķis ir izstrādāt metodiku, kā integrēt saistītās runas fonoloģisko procesu mācīšanu atbalsta angļu valodas nodarbībās pamatskolā. Tika izmantotas divu veidu pētījuma metodes: teorētiskā un empīriskā (gadījuma pētījums). Secinājumi: skolēniem valodas iesācēju līmenī ir iespējams veiksmīgi mācīt fonoloģiskos procesus. Tomēr jāatzīmē, ka, pirmkārt, jāliek uzsvars uz fonoloģisko procesu uztveres un atpazīšanas attīstīšanu un, otrkārt, jāpievēršas to konsekventam lietojumam saistītā runā, tādā veidā uzlabojot skolēnu runas skaidrību. Raksturvārdi: saistītā runa, fonoloģiskie procesi, runas skaidrība, mācīšana, skolēns, saziņaen_US
dc.description.abstractThe present master thesis Phonological Processes in Connected Speech in English Language Lessons at Elementary School highlights the importance of teaching phonological processes. The goal of this thesis is to work out methodology for how to integrate teaching of phonological processes in English as a foreign language support classes for young learners. The methods used in the given research are: theoretical and empirical (a case study). The conclusions drawn are: it is possible to successfully teach phonological processes in connected speech to students at the beginner’s level; however, the primary aim should developing the ability to perceive and decode the phonological processes and the secondary aim should be the development of consistent ability to produce them in connected speech, thus improving student speech intelligibility. Key words: connected speech, phonological processes, speech intelligibility, teaching, learner, communicationen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleSaistītās runas fonoloģiskie procesi angļu valodas nodarbībās pamatskolāen_US
dc.title.alternativePhonological Processes in Connected Speech in English Language Lessons at Elementary Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record