Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vitaen_US
dc.contributor.authorKatkeviča, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:08:49Z
dc.date.available2015-03-24T07:08:49Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9621en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18315
dc.description.abstractDiploma darbs ir veikts, lai izpētītu savstarpējās saskarsmes ietekmi uz komunikatīvās kompetences veidošanu angļu valodas stundās. Darba mērķis ir izpētīt, vai sasvstarpējā saskarsme angļu valodas stundās ietekmē studentu komunikatīvās kompetences attīstību. Izmantotās izpētes metodes ir literatūras analīze, tiešā novērošana un savstarpējās saskarsmes analīze. Savstarpējās saskarsmes analīze tika veikta, novērojot 20 mācību stundas divās kursu dalībnieku grupās ar atšķirīgu dzimto valodu: latviešu un krievu, un analizējot divas video ierakstā uzņemtas stundas katrā no grupām. Pētījuma rezultātā tika secināts, ka ir atšķirības savstarpējā saskarsmē: gan skolotāja – studenta saskarsmē, gan studenta – studenta saskarsmē, gan dalības aktivitātes ziņā. Atslēgas vārdi: savstarpējā saskarsme klasē, kultūras atšķirības, pieaugušo izglītības specifika.en_US
dc.description.abstractThe diploma paper is devoted to classroom interaction analysis. The purpose of the research is to investigate if the nationality factor influences the classroom interaction. The research methods applied are the analysis of the relevant literature, direct unstructured observation, and the classroom interaction analysis. The classroom interaction was implemented with the help of observation of 20 lessons in two groups: a Latvian native speaker group and a Russian native speaker group and with the analysis of one videotaped class in each of the groups. There are differences in the classroom interaction in terms of teacher – learner, learner – learner interaction and turn distribution. Key words: classroom interaction, cultural differences, adult classroom specification.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSavstarpējās saskarsmes analīze angļu valodas stundāsen_US
dc.title.alternativeEnglish Classroom Interaction Analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record