• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tabakas produktu reklāmas laikrakstā "Jaunākās Ziņas" 20. gadsimta 20. gados

Thumbnail
View/Open
309-13448-Baranova_Ieva_ib06082.pdf (116.9Mb)
Author
Baranova, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2009
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba „Tabakas produktu reklāmas laikrakstā „Jaunākās Ziņas” 20. gadsimta 20.gados” mērķis ir noskaidrot, kāda veida pārliecināšana tika izmantota 20. gadsimta 20.gadu tabakas reklāmās un noteikt galvenās tendences sabiedrības uzrunāšanā. Bakalaura darba teorētiskā bāze ir teorijas par pārliecināšanu reklāmās (O’Shaugnessy) un reklāmas nozīmi kultūras kontekstā. Tāpat tiek sniegts ieskats 20. gadu Latvijas vēsturiskajos apstākļos un tabakas likumdošanā. Bakalaura darbā izmantotās pētniecības metodes ir vizuālā kontentanalīze un reklāmas tekstu diskursa analīze. Pētījuma rezultāti parāda, kādi pārliecināšanas instrumenti tika izmantoti 20. gadu tabakas reklāmās, un iezīmē vairākus konceptus, ar kuriem pārliecināšanā tika saistīta smēķēšana. Atslēgvārdi: tabaka, tabakas reklāmas, 20. gadsimta 20. gadi, pārliecināšana, „Jaunākās Ziņas”.
 
The aim of the bachelor paper „Tobacco product advertisements in the newspaper "Jaunākās Ziņas" in the 1920ies” is to find out types of persuasion used in the 1920ies and to determine the main trends in addressing the society. The theoretical base of this bachelor paper is theory of persuasion in advertising (O’Shaugnessy) and the significance of advertising in the cultural context. A review of historical conditions and tobacco legislation in Latvia in the 1920ies is also provided. The reaserch methods used in this work are Visual content analysis and Discourse analysis of advertising. The empiric outcome shows the types of persuasion tools used in tobacco advertising of the 1920ies, and outlines several concepts which were associated with smoking. Keywords: tobacco, tobacco advertising, 1920ies, persuasion, „Jaunākās Ziņas”.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18476
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV