Show simple item record

dc.contributor.advisorTunne, Inetaen_US
dc.contributor.authorBalinska, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:32Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:32Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other15072en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18479
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir „„Organizācijas kultūra un līdera loma sabiedriskās organizācijas „Latvijas Kredītņēmēju apvienība” komunikācijas praksē”. Darbs tika rakstīts tādēļ, ka šī organizācija vēl līdz šim nav pētīta un tēma ir ļoti aktuāla, jo valstī pastāv lielas kredītņēmēju parādu atmaksas problēmas. Teorētiskajā daļā aplūkota teorija par organizāciju, tās iekšējo un ārējo vidi, organizācijas kultūru, mērķiem, komunikāciju, kā arī teorija par vadītāju, līderi, līderību. Empīriskās daļas ietvaros tiek pētīta organizācijas sociālā struktūra, kultūra, mērķi, komunikācija, LAKRA iekšējā vide, tāpat medijos atspoguļotā informācija par LAKRA. Pētījuma mērķis ir izpētīt un izanalizēt organizācijas kultūru un vadītāja – līdera lomu organizācijā, iekšējo un ārējo komunikāciju, komunikācijas rezultātus un sasniegumus. Mērķa īstenošanai tiek veikta dziļā intervija ar 5 apvienības biedriem un „Lursoft” datu bāzē pieejamo masu mediju kvalitatīvā kontentanalīze. Pētījums veikšana ļāva dziļāk izprast organizācijas darbu un mērķus, aktivitātes un komunikācijas procesus, noskaidrot, masu mediju attieksmi, ieinteresētību apvienības darbā, kā arī, cik LAKRA ir liela publicitāte. Atslēgvārdi: organizācijas kultūra, organizācijas komunikācija, līderis.en_US
dc.description.abstractThe subject of bachelor thesis is “Organization Culture and Leadership in Public Organization "Latvian Association of Borrowers" in Communication Practices”. The bachelor was written because organization not still investigates and the topic is very actually. In our country exist large problems with borrowers, who can’t give up his credit. Within the theoretical section the author looks at organization internal and outer environment, organization culture, organization goals and processes of communication in organization, look at theory of manager, leader and leadership. Within the empirical part the author looks at organization social structure, culture, goals, communication, internal environment and information about LAKRA in mass media. The aim of this research is explore and analyze organizational culture and manager – leader part in organization, internal and outer communication, results of communication and achievements. To realise this aim, I do deep interview with five members of the association. From “Lursoft” database I do mass media qualitative content analysis. The study allowed the pursuit of deeper understanding of the organization’s performance and goals, activities and communication processes that determine the mass media attitude of interest at work associations, and publicity LAKRA. Keywords: organizational culture, communication of organization, leadership.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleOrganizācijas kultūra un līdera loma sabiedriskās organizācijas "Latvijas Kredītņēmēju apvienība" komunikācijas praksēen_US
dc.title.alternativeOrganization Culture and Leadership in Public Organization "Latvian Association of Borrowers" in Communication Practicesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record