• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociālā mārketinga pielietojums un ietekme smēķēšanas ierobežošanas aktivitātēs - brīdinošu fotoattēlu ieviešana

Thumbnail
View/Open
309-16033-Karklina_Agita_ak05107.pdf (894.8Kb)
Author
Kārkliņa, Agita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Baranovska, Līga
Date
2010
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir „Sociālā mārketinga pielietojums un ietekme smēķēšanas ierobežošanas aktivitātēs – brīdinošo fotoattēlu ieviešana”. Bakalaura darba mērķi ir izpētīt sociālā mārketinga pielietojumu smēķēšanas ierobežošanas aktivitātēs Latvijā, noskaidrot mērķauditorijas attieksmi pret brīdinošajiem fotoattēliem un novērtēt attēlu ietekmi uz smēķēšanas samazināšanu vai pārtraukšanu. Izvirzītā hipotēze - brīdinoši fotoattēli uz tabakas izstrādājumu iepakojumiem ietekmē smēķētāju nodomus samazināt tabakas patēriņu vai pārtraukt smēķēšanu – pētījumu rezultātā tiek apstiprināta. Darba teorētiskajā daļā skaidrota sociālā mārketinga būtība, sniegts ieskats uzvedības maiņas teorijās, pārliecināšanas un vizuālās komunikācijas ietekmē uz auditoriju. Darba pētnieciskajā daļā izmantota sekundāro pētījumu analīze, kvantitatīvā metode – anketēšana un kvalitatīvā metode – fokusa grupa. Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģijas, pētnieciskā un secinājumu daļa. Atslēgvārdi: sociālais mārketings, pārliecināšana, uzvedības maiņa, bailes, brīdinoši fotoattēli
 
Theme of theses is „Application of Social Marketing and it’s Impact on Smoking Limitation Activities – Pictorial Health Warning Implementation”. Aim of the theses is to research implementation of social marketing as part of smoking limitation activities in Latvia, to determine audience’s attitude towards pictorial warnings and to evaluate impact of pictorials in decrease of smokers or decrease in smoking habits. Proposed hypothesis – pictorial warnings on tobacco product packages affect smoker intentions to reduce or stop smoking – according to research results, was approved. Theory part of thesis explains purpose of social marketing, gives insight to behavior change theory, persuasion and affect of visual communication on audience. Research part contains implementation of secondary research analysis, quantitative research method (questionnaires) and qualitative research method (focus group). Structural setting of theses constitutes theoretical part, methodological part and conclusion. Keywords: social marketing, persuasion, behavior change, fear, pictorial warnings
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18489
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV