Mūžizglītības veicināšana Latvijā: komunikācijas prakses analīze
Author
Valdmane, Rasma
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Brikše, Inta
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Latvijā nepietiekamas komunikācijas dēļ iedzīvotāji nereti nav informēti par mūžizglītības iespējām un tās dotajām priekšrocībām un ieguvumiem, lai paaugstinātu katra indivīda dzīves līmeni. Darba ietvaros ir izpētīta teorētiskā literatūra par komunikācijas procesiem, organizāciju komunikāciju un komunikācijas kanālu izvēli. Darbā analizēta mūžizglītības izpratne un tās aktualitāte Latvijā.
Pētījuma veikšanai izvēlēta nepieciešamās pētniecības metodes – mediju kontentanalīze, daļēji strukturētās intervijas. Darba analītiskajā daļa ietver preses publikāciju analīzi saistībā ar mūžizglītības tēmu. Tiek veiktas ekspertu intervijas. Darba gaitā tiek secināts, ka paveikts liels darbs mūžizglītības veicināšanā Latvijā, bet vēl daudz darba jāiegulda komunikācijas veicināšanā ar sabiedrību idejas popularizēšanā. Due to insufficient communications, people in Latvia are not informed about possibilities of life-long education, its advantages and benefits in order to raise the living standard of each individual.
The paper deals with the theoretical literature about communication processes, communication of organization and the choice of communication channels. The understanding of life-long education and current matters in it are analysed in the paper. The methods of research were selected, in order to analyse life-long education communication practise. During the research the following conclusions were made, that a lot has been done to promote life-long education in Latvia, but still there is much to do to promote communication with the society and to popularize the idea.