Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorGiorgadze, Šotaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:37Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:37Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other19036en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18512
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir "Integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums basketbola kluba 'VEF Rīga' gadījumā". Basketbola klubs 'VEF Rīga' pēdējo divu gadu laikā ir bijis ļoti pamanāms, pateicoties savām mārketinga aktivitātēm, kuru vidū ir spilgta reklāmas kampaņa, pastāvīgas SA aktivitātes un aktīva komunikācija ar saviem sekotājiem globālā tīmekļa vidū, kas viennozīmīgi šo klubu padara par vienu no pamanāmākajiem integrētās mārketinga komunikācijas pielietotājiem Latvijas sporta sfērā. Pastāvot zināmām komplikācijām, kas saistītas ar skatītāju deficītu spēlēs un ekonomisko krīzi, kas ievērojami ietekmējusi arī sporta situāciju Latvijā, ir vērts izpētīt BK 'VEF Rīga' komunikāciju un tās efektu uz šī kluba sekotājiem, papildus definējot pētniecisko problēmu, sakarā ar aktuālo skatītāju deficīta jautājumu, kas, savukārt, nav novērota Latvijas hokejā. Tas dod iespēju analizēt BK 'VEF Rīga' komunikāciju, izvērtējot tās veiksmīgākos un pretēji - ne tik sekmīgus aspektus. Darbs sastāv no teorētiskās daļas, kur tika aplūkota visa darbam nepieciešamā teorija; metodoloģiju, kur tika aprakstītas izvēlētās pētījuma metodes, ar kuru palīdzību tika pētīta darba pētnieciskā problēma, basketbola kluba komunikācija un tās efekts uz sabiedrību; pētījumu daļa, kur tika veikta iegūto datu analīze un aprakstīti iegūtie rezultāti un secinājumi; secinājumu daļa, kurā ir aprakstīts, kā darba teorētiskais pamats korelējas ar iegūtajiem rezultātiem. Pēc šim nodaļām seko izmantoto avotu un literatūras saraksts un pielikumi. Pateicoties pētījumiem, tika atklāts, ka BK 'VEF Rīga' integrētās mārketinga komunikācijas ietvaros visveiksmīgākais kanāls ir televīzija, kas noteikti ir devis lielu ieguldījumu atpazīstamības jautājumā un kluba tēla veidošanai. Savienojumā ar pētniecisko problēmu, tika noskaidrots, ka galvenā panākumu atslēga sportā, pirmkārt, ir tieši sportiskie rezultāti, kurus papildus var ievērojami pastiprināt mārketinga aktivitātes. Taču dotā basketbola kluba gadījumā sportiskais sniegums bieži nonāk ievērojamā kontrastā ar ļoti veiksmīgo reklāmas kampaņu un citām veiksmīgi īstenotajām mārketinga aktivitātēm, proti, kluba tēls un reklāmas neatbilst tam līmenim, kurā klubs spēlē, taču nedrīkst noliegt kluba milzīgo potenciālu, kas tuvākajā nākotnē šo situāciju var vērst par labu. Atslēgvārdi: VEF Rīga, melnā leģenda, basketbols, sports, integrētā mārketinga komunikācija, sporta mārketingsen_US
dc.description.abstractThe theme of this bachelor paper is "Use of integrated marketing communication in the case of basketball club 'VEF Riga'". The basketball club 'VEF Riga' has been really active in the field of marketing communication during the period of last 2 seasons. They have done a very successful advertising campaign and participated in various PR activities, which makes them one of the most experienced users of integrated marketing communication in Latvian sports sphere. It is very useful to analyze the communication of BC 'VEF Riga', because of the existing complications in Latvian basketball, which involves economic crisis and a deficit of spectators for basketball games, which surprisingly has not been spotted during the games of hockey. This gives a perfect opportunity to analyze their communication and conclude the results with valuable information about pros and cons in their actions. The paper consists of the theoretical part, where all the necessary academic literature is summarized; the methodology - where all needed research methods are described; the research part - where all results are analyzed and transformed into fitting conclusions for the theme. After these paragraphs, one can find a list of academic literature, that was used during the work and also view the attachments. In the conclusion of the work it became clear, that the most successful communication channel used by BC 'VEF Riga' is the television, which has brought the club to a new level of recognition in the society. Combining the conclusion with the main research problem about the spectator deficit, a few interesting pointers had been found, which proved the fact that the key to success in sports marketing is the team's performance on the court, which is only then to be followed by other marketing activities, which highlight team's best qualities and make it more popular among the fans! In current situation the performance of BC 'VEF Riga' comes into a remarkable contrast with the message that is being communicated in their marketing activities and advertisements. But one cannot deny the huge potential, which this team holds and which will definitely lead them to a huge success in the nearest future, bringing back all the fans and spectators to their games. Keywords: VEF Riga, black legend, basketball, sport, integrated marketing communication, sports marketingen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleIntegrētās mārketinga komunikācijas pielietojums basketbola kluba „VEF Rīga” gadījumāen_US
dc.title.alternativeUse of integrated marketing communication in the case of basketball club VEF Rigaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record