Show simple item record

dc.contributor.advisorPencis, Jānisen_US
dc.contributor.authorRāts, Mārcisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:37Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:37Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other19599en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18516
dc.description.abstractBakalaura darbā „Integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums BalticTAXI komunikācijā” tiks pētīta konkrētā uzņēmuma integrētās mārketinga komunikācijas efektivitāte. Precīzāk tiks pētīts tas, vai šī komunikācijas veida pielietojums ir izrādījies efektīvs un ir spējis veicināt zīmola atpazīstamību, kā arī lojalitāti esošo un potenciālo patērētāju vidū. Darba teorētisko daļu veidos piemeklēta teorētiskā bāze, kas saskaņā ar pētījumā iegūtajiem rezultātiem palīdzēs izdarīt analītiskus secinājumus par darbā izvirzīto pētāmo problēmu. Pētījumā tiks izmantotas trīs pētniecības metodes – strukturētā intervija, analītiskā aptauja un kontentanalīze.en_US
dc.description.abstractIn the Bachelors paper „Implementation of Integrated Marketing Communications in the case of BalticTAXI” the study is on the effectiveness of integrated marketing communications. More particularly whether the implementation of the particular form of communication has proven effective enough, and has been able to promote brands awareness and loyalty among existing and potential consumers. Theoretical basis of the bachelors paper will consist of a stricken theoretical material, whom together with the study results, will help come to a analytical conclusions regarding to the research problem. The study will consist of three research methods – structured interview, analytical survey and content analysis.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleIntegrētās mārketinga komunikācijas pielietojums "Baltic taxi" komunikācijāen_US
dc.title.alternativeImplementation of integrated marketing communications in the case of Baltic taxien_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record