Show simple item record

dc.contributor.advisorTunne, Inetaen_US
dc.contributor.authorOzola, Liegaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:39Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:39Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21591en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18528
dc.description.abstractBakalaura darbā ‘’Uzņēmuma SIA ‘’AVON cosmetics’’ zīmols, komunikācija un auditorijas attieksmes analīze’’ tiek pētīts uzņēmuma ‘’AVON cosmetcis’’ zīmola komunikācija un auditorijas attieksme pret to. ‘’AVON cosmetics’’ ir internacionāls zīmols ar bagātu vēsturi. Tas ir zīmols, kas vērsts uz sieviešu auditoriju, ar mērķi uzlabot viņu dzīves ikdienu un padarīt to krāsaināku. Bakalaura darbs sastāv no četrām daļām: teorētiskās daļas, metodoloģiskās daļas, empīriskās daļas un analītiskās daļas, kurā tiek izdarīti pētījuma secinājumi. Darbā izmantotās pētniecības metodes – uzņēmuma izpēte, SVID analīze, aptauja un intervijas, ļāva apstiprināt pētījuma izvirzīto problēmjautājumu. Atslēgvārdi: zīmols, zīmola komunikācija, zīmola reputācija, patērētāja uzvedība, patērētāju tipi, sieviete kā patērētājs, ‘’AVON cosmetics’’en_US
dc.description.abstractThis bachelor paper ‘’ SIA "AVON cosmetics" brand, communication and analysis of audience's point of view’’ explores the brand's communication and audience point of view of the organization “AVON cosmetics”. ‘’AVON cosmetics’’ is an international brand with a major history. It is a brand, which is centered mostly on a female audience, targeting to make women's everyday life more colorful. The bachelor paper's content consists of four parts: the theoretical part, methodological part, empirical part and analytical part with conclusions about research results and data. Used research methods are: organization research, SWOT analysis, questionnaire and interviews, which contributed to confirm the research problem question. Keywords: brand, brand communication, brand reputation, consumer behavior, consumer types, female consumers, ‘’AVON cosmetics’’en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleUzņēmuma SIA "AVON cosmetics" zīmols, komunikācija un auditorijas attieksmes analīzeen_US
dc.title.alternativeSIA "AVON cosmetics" brand, communication and analysis of audience's point of viewen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record