• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klientu lojalitātes veidošana kā integrēto mārketinga komunikāciju instruments: "Zvaigzne" un "Jānis Roze" gadījumu analīze

Thumbnail
View/Open
309-23945-Einika_Agnese_ae08034.pdf (1.379Mb)
Author
Einika, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba "Klientu lojalitātes veidošana kā integrēto mārketinga komunikāciju instruments: "Zvaigzne" un "Jānis Roze" gadījumu analīze" mērķis ir noskaidrot, vai "Zvaigznes” un "Jāņa Rozes" izmantotie integrētās mārketinga komunikācijas instrumenti veicina klientu lojalitāti. Darba teorētiskajā daļā aprakstīta teorija par mārketingu, integrēto mārketinga komunikāciju, patērētāju uzvedību, lēmumu pieņemšanu, kā arī apskatīts lojalitātes jēdziens un veidošana. Empīriskajā daļā aplūkoti "Zvaigznes" un "Jāņa Rozes" izmantotie integrētās mārketinga komunikācijas instrumenti un analizēts, kā klienti vērtē uzņēmumu lojalitātes veidošanas aktivitātes. Atslēgas vārdi: integrētā mārketinga komunikācija, lojalitātes veidošana, lojalitātes programmas, klientu kartes, "Zvaigzne", "Jānis Roze".
 
The aim of the bachelor paper "Customer loyalty building as integrated marketing communications tool: "Zvaigzne" and "Janis Roze" case study" is to determine, weather integrated marketing communications tools, used by book retailers "Zvaigzne" and "Janis Roze", encourage customer loyalty building. The theoretical part describes theories of marketing, integrated marketing communications, consumer behavior, decision-making processes and views the concepts of loyalty and customer loyalty building. The empirical part reflects integrated marketing communications tools used by "Zvaigzne" and "Janis Roze" and analyzes customer attitude and valuation of both company's loyalty building activities. Keywords: integrated marketing communications, loyalty building, loyalty programs, customer cards, "Zvaigzne", "Janis Roze".
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18556
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV