Show simple item record

dc.contributor.advisorZanders, Viestursen_US
dc.contributor.authorKļaviņa, Litaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:44Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:44Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24647en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18562
dc.description.abstractKopš straujās informāciju tehnoloģiju attīstības sākuma lasītāju paradumi ir mainījušies. Ir mainījušies informācijas meklēšanas modeļi, un cilvēki jaunumus ikdienā izvēlas uzzināt citādāk, ar informācijas tehnoloģiju palīdzību. Mūsdienās vairums lasītāju drukātos izdevumus izvēlas lasīšanai, un interneta resursi tiek izmantoti jaunumu uzzināšanai. Pētījumā tiek apskatīts, kādas ziņas tiek publicētas ziņu portālos, kāda ir cilvēku attieksme pret tām. Pētīti tiek arī grāmatnieku sociālo tīklu profili un ziņas, kas tajos publicētas. Pētījumā tiek izmantota kontentanalīze ziņu un komentāru satura analizēšanai, aptauja, lai noskaidrotu izdevēju viedokli par grāmatniecības atspoguļojumu ziņu portālos un sociālajos tīklos, un intervija, lai uzzinātu padziļinātāku viedokli par grāmatniecības atspoguļojumu ziņu portālos un sociālajos tīklos.en_US
dc.description.abstractSince the beginning of information technology rapid development readers’ habits have changed. Information search patterns have changed; daily people prefer to learn the news in different way, using information technologies. Nowadays majority of readers choose to read hard copy and online resources to know the latest news. The research views the news published on news sites and what is people’s attitude towards it. Besides, publishers’ social profiles and news that they post there are analysed. The content analysis of the news, analysis of the comments and survey is used in order to find out publishers’ viewpoint about the reflection of publishing news on the news sites and social networks as well as interview in order to learn more detailed opinions about publishing on the news sites and social networks.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBibliotēkzinātneen_US
dc.titleLatvijas grāmatniecības atspoguļojuma salīdzinājums ziņu portālos un sociālajos tīklos 2010.-2012.gadāen_US
dc.title.alternativeLatvian book industry coverage comparison of news sites and social media 2010-2012en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record