Show simple item record

dc.contributor.advisorHolma, Baibaen_US
dc.contributor.authorBurķīte, Sanitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:44Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:44Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other25400en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18570
dc.description.abstractAttīstoties IT un interneta pakalpojumu formām, bibliotēkām ir jāseko līdzi jaunajām tendencēm, lai saglabātu savu aktualitāti sabiedrībā. Tomēr Latvijā pastāv nevienmērīga situācija un augstskolu bibliotēkās interneta sniegtie pakalpojumi netiek pilnībā pielietoti, kas kavē arī lietotāju informācijpratības prasmju attīstību. Darba mērķis ir noskaidrot galvenās interneta pakalpojumu izmantošanas iespējas bibliotēkās un apskatīt Latvijas augstskolu bibliotēku galvenās tendences šajā jautājumā. Darba rezultātā ir konstatēts, ka interneta pamatpakalpojumi – informācijas publicēšana, apmaiņa, meklēšana un komunikācija – tiek piedāvātas arvien kvalitatīvākā un plašākā formu veidā. Jāsecina arī, ka Latvijas augstskolu bibliotēkas internetu savā darba procesā un klientu apkalpošanā izmanto nepilnīgi un krasi atšķirīgā kvalitātes līmenī. Atslēgvārdi: pakalpojumu pārvaldība, bibliotēku pakalpojumi, elektroniskie pakalpojumi bibliotēkāsen_US
dc.description.abstractAs IT and informational services develop continuously libraries have to follow to new tendencies to maintain theirs’ actuality in society. Advancement of Latvian libraries is still unequal and development of users’ information literacy is hindered. The aim of this investigation is to clarify possibilities of internet services’ using in Latvian libraries and to show main characteristic tendencies of situation in higher education institutions’ libraries of Latvia. At the research results is found that management of information and communication is offered more qualitatively and with increasing range of forms, but the internet is still used incompletely and in absolutely different quality by higher education institutions’ libraries of Latvia in process of work and customers’ service. Keywords: Services’ management, libraries’ services, the internet, electronic services in libraries.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleInterneta resursu un iespēju pārvaldība Latvijas augstskolu bibliotēkāsen_US
dc.title.alternativeManagement of Internet Resources and Possibilities in Higher Education Institutions’ Librariesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record