Show simple item record

dc.contributor.advisorRoga, Vitaen_US
dc.contributor.authorVavilova, Jolantaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:46Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:46Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other26202en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18578
dc.description.abstractDiplomdarba temats ir ,,Sociālā darbinieka loma dzīves prasmju veidošanā bērnu nama audzēkņiem”. Viena no sociālā darbinieka galvenajām lomām ir attīstīt bērnu nama pusaudžiem dzīves prasmes, taču bieži audzēkņi šīs prasmes nevar pilnvērtīgi attīstīt, jo nepiemērota ir bērnu nama vide, kā arī sociālā darbinieka profesionalitāte. Pētījuma mērķis ir pētīt sociālā darbinieka lomu dzīves prasmju veidošanā bērnu nama pusaudžiem. Darbs sastāv no piecām nodaļām, kurās ir teorētiskais pamatojums par sociālā darbinieka funkcijām, uzdevumiem, lomām socializācijas procesā, kā arī sociālā darbinieka lomu dzīves prasmju veidošanā bērnu nama audzēkņiem. Piektā nodaļa sevī ietver pētījumu par grupu darbu kā metodi, kas palīdzētu apgūt un veidot dzīves prasmes bērnu nama pusaudžiem. Šajā darbā autore ir analizējusi sociālā darbinieka lomu dzīves prasmju veidošanā bērnu nama pusaudžiem. Temats ir aktuāls, jo Latvijas bērnu namos dzīvojošie pusaudži ir viena no tām mērķauditorijām, kuru sociālā integrācija sabiedrībā ir ļoti zema. Analizētais speciālistu viedoklis palīdz izprast, kāda loma ir sociālajam darbiniekam dzīves prasmju veidošanā bērnu nama pusaudžiem. Atslēgas vārdi: sociālais darbinieks, sociāla darbinieka funkcijas, sociālā darbinieka loma, pusaudzis, dzīves prasmes, grupu darbs.en_US
dc.description.abstractThe subject of the thesis is „Social worker role in life skills formation for orphange”. One of social worker role is develop teenagers from children house life skills but often teenagers this skills can’t wholesome to acquire, because improper is children house ambiance and social worker proffesionality. The aim of this research is to reval the role of a social worker in teaching and developing life skills to teenagers in care institutions. The thesis consists of five parts that give theoretical background about the functions of a social worker, his tasks, roles in the process of socializing and the role of a social worker in formation life skills to children in care institutions. Part five presents ressearch in the methodology of group work that helps teenagers from care institutions in acquiring and developing life skills. The author analyzes the role of a social worker in a care institution working with teenagers. The theme is topical because the degree of intergration in the society of teenagers from care instutions is very low. The thesis gives experts’ opinions that helps to understand the role of a social worker in developing life skills to teenagers from care instutions. Keywords : social worker, social worker functions, social worker role, teenager, life skills, group work.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSociālā politika un sociālā darba organizācijaen_US
dc.titleSociālā darbinieka loma dzīves prasmju veidošanā bērnu nama audzēkņiemen_US
dc.title.alternativeSocial worker role in life skills formation for orphanageen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record