Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorKampe, Anitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:47Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:47Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other27310en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18586
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums: "LETA" piemērs. Lai veidotu efektīvu komunikāciju starp uzņēmumu un patērētāju un sasniegtu uzņēmuma izvirzītos mērķus, mūsdienu mārketings piedāvā integrēt mārketinga komunikācijas, kuras pielietojot uzņēmums iegūst efektīvāku komunikācijas līdzekli - rezultāts un atdeve ir ievērojami augstāka, jo kompleksa pieeja jautājumu risināšanā ir efektīvāka. Tādējādi uzņēmums gūst daudz spēcīgāku saikni ar patērētāju, veidojot dialogu ar mērķa auditorijām, nodrošinātu efektīvu komunikāciju. Par darba teorētisko pamatu tika izmantoti Kotlers F. , Seitel F.P., Shimp, Terence A. un citu pētnieku noteiktie IMK galvenie raksturojumi. LETA gadījumā IMK pielietojums uzņēmumā tika pētīts izmantojot daļēji strukturētās intervijās ar LETA mārketinga daļas un SA daļas vadītājām un veikta LETA pakalpojumu lietotāju anketēšana. Pētījuma galvenais mērķis bija noskaidrot visu mārketinga komunikācijas veidu un to elementu integrācijas būtību, svarīgākās to raksturojošās pamatīpašības, kā arī izpētīt apgūtās nostādnes reālu mārketinga komunikācijas situāciju analīzē ziņu aģentūrā LETA. Pētījuma gaitā tika secināts, ka LETA veiksmīgi pielieto visus mārketinga komunikāciju veidus, virzot pakalpojumus izvēloties veiksmīgākos komunikācijas veidus. Tāpat tika secināts, ka nepieciešams izvērtēt un analizēt komunikācijas kļūdu veidojošos faktorus. Pētījumu periods - 2008. līdz 2009. gadam, darba apjoms ir 69 lapas. Atslēgvārdi: Integrētās mārketinga komunikācijas, Sabiedriskās attiecības, stratēģiskā plānošana un vadība, LETA, BNS.en_US
dc.description.abstractThe theme of the current bachelor’s paper is „The Application of Integrated Marketing Communications: “LETA” case”. To structure effective communication between an enterprise and a consumer, and reach the goals put forward by an enterprise, contemporary marketing offers integration of marketing communications; as a result the enterprise acquires more effective communication tool – the result and return is significantly higher as the complex approach in problem solving is more effective. Thereby the enterprise obtains more forceful union with consumers forming a dialogue with target audiences and providing effective communication. As the theoretical base of the current paper chief characteristics of IMC determined by Kotler F., Seitel F.P., Shimp, Terence A. and other researchers had been used. In LETA example the application of IMC in the enterprise had been examined by using partially structured interviews with managers of LETA Marketing Department and Public Relations Department as well as the questionnairing of LETA services users had been carried out. The main aim of the research was to find out the essence of all kinds of marketing communication modes and their elements, their most important characteristics, as well as study the acquired attitudes of analysis in the actual situation of marketing communications in LETA agency. During the study work it had been deduced that LETA agency successfully applies all the aspects of marketing communication and promoting services by selecting the most favorable modes of communication. -It had also been concluded that it is necessary to evaluate and analyze the factors that form communication failure. Period of research: 2008 to 2009, volume: 69pages. Keywords: Integrated Marketing Communications, Public Relations, Strategic approach in IMC, LETA, BNS. 5en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleIntegrētās mārketinga komunikācijas pielietojums: "LETA" piemērsen_US
dc.title.alternativeIntegrated Marketing Communications: LETA caseen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record