Organizācijas iekšējo komunikācijas kanālu audita izmantojums efektivitātes veicināšanā: Danske Bank A/S filiāles Latvijā piemērs
Author
Zviedrāne-Leimane, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Plokste, Elita
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir „Organizācijas iekšējo komunikācijas kanālu audita izmantojums efektivitātes veicināšanā: Danske Bank A/S filiāles Latvijā piemērs”.
Teorētiskajā daļā autore aplūko organizācijas iekšējās komunikācijas procesu.
Empīriskās daļas apjoms ir plašs, jo darbam ir pētnieciska ievirze. Tās ietvaros autore pēta Danske Bankas iekšējo komunikatīvo vidi. Viens no pētījuma mērķiem ir noskaidrot iekšējo komunikāciju modeļa izmaiņas saistībā ar pievienošanos Danske Bank Grupai. Mērķa īstenošanai tiek veikta darbinieku aptauja, un iegūtie dati salīdzināti ar 2008. gadā veiktā pētījuma datiem.
Autore piedāvā risinājumus, kā izmantot iekšējās komunikācijas kanālu funkcionalitāti, lai veicinātu iekšējā komunikācijas modeļa efektivitāti.
Atslēgvārdi: organizācijas iekšējā komunikācija, komunikācijas kanāli, komunikācijas audits. The subject of bachelor thesis is ‘Usage of organization’s internal communication channels’ audit in order to facilitate effectiveness: Danske Bank A/S Latvia branch example’.
Within the theoretical section the author looks at process of internal communication in organization.
Within the empirical part the author investigates internal communication environment of Danske Banka. One of the aims of research is to identify changes in internal communication model after joining Danske Bank Group. Employees’ questionnaire is performed in order to reach the aim. Obtained data is compared with the results of employees’ questionnaire in 2008.
The author offers solutions how to improve effectiveness of internal communication model, using functionalities of internal communication channels.
Keywords: internal communication of organization, communication channels, communication audit.