Show simple item record

dc.contributor.advisorRozenšteine, Aijaen_US
dc.contributor.authorPoļakova, Jeļenaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:48Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:48Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other27435en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18591
dc.description.abstractBakalaura darba „Sievietes seksualitātes izpausmes un aktualitāte Latvijas žurnālu reklāmās un ilustratīvajā materiālā (1920-1933)” mērķis ir izpētīt, vai seksualitātes izmantošana Latvijas žurnālos 20.gs. divdesmitajos un trīsdesmito gadu sākumā demonstrē sievietes sociālās lomas maiņu. Darbs strukturēts trīs daļās. Pirmo daļu veido teorētiskā bāze, kura apskatīts seksualitātes jēdziens, tā izpratnes, mediju realitātes veidošana, laika posma raksturojums, sievietes raksturojums šajā laika posmā un seksuālās informācijas izmantošanas veidi reklāmā. Otrā daļa ir veltīta metodoloģijas raksturojumam, tajā ir raksturotas divas darbā izmantotās metodes – kontentanalīze un semiotiskā analīze. Darba trešā daļa ir empīriskā daļa, kuras ietvaros ar divu pētniecības metožu palīdzību ir veikts pētījums par sievietes seksualitātes izpausmēm. Pētījuma ietvaros ir analizētas trīs laikā no 1920.līdz 1933.gadam Latvijā iznākošu žurnālu „Senzācija”, „Zeltene” un „Nedēļa” reklāmas un ilustratīvais materiāls.en_US
dc.description.abstractThe aim of Bachelor’s thesis “Displays and topicality of women sexuality in advertisements and illustrations of Latvian magazines (1920─1933)” is to explore is the uses of sexuality in Latvian magazines in Twenties and beginning of Thirties the demonstration of change of women social role. The thesis is structured in three parts. The first part consist of the theoretical base of the conception of sexuality and the construction of media reality, the description of the period of time and the description of women in these times. Also is written about the ways of uses of sexual information in advertising. In second part there are characteristics of two research methods used in the thesis – content analysis and semiotic analysis. The third part of the thesis is the empirical part. This part concentrates on the research of the displays of women sexuality in Latvian magazine „Senzācija”, „Zeltene” and „Nedēļa” advertisements and illustrations in 1920-1933.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSievietes seksualitātes izpausmes un aktualitāte Latvijas žurnālu reklāmās un ilustratīvajā materiālā (1920 ─ 1933)en_US
dc.title.alternativeDisplays and topicality of women sexuality in advertisements and illustrations of Latvian magazines (1920 ─ 1933)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record