Show simple item record

dc.contributor.advisorTjarve, Rolandsen_US
dc.contributor.authorStocka, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:49Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:49Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other28640en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18602
dc.description.abstractBakalaura darbu „Konkurences aspekts TV3 un LNT televīzijas programmēšanā” mērķis ir izpētīt kanālu programmas un noteikt, kāpēc daļa sabiedrības priekšroku dod vienam no šiem diviem televīzijas kanāliem. Programmas analīzi autore veikusi balstoties uz televīzijas programmas izveides teoriju, par pamata bāzi izmantojot Džona Fiškes (John Fiske) izvirzīto televīzijas programmas izveides teoriju. Par metodoloģiju izvēloties anketēšanu, strukturēto interviju apvienojumā ar ekspertu aptaujām, un fokusa grupas analīzi. Pētījumā iegūtie rezultāti ļaus noteikt sabiedrības kritērijus, izvēloties patērēt vienu no diviem Latvijas komerciālajiem televīzijas kanāliem, kā arī noskaidrot kā tiek veidotas kanālu programmas- cik lielā mērā ietekmē konkurējošais kanāls. Bakalaura darbs sastāv no četrām daļām: teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās un analītiskās daļas. Visas šīs daļas sakārtotas nodaļās un apakšnodaļās. Teorētiskajā daļā tiek apskatītas televīzijas funkcijas, programmu veidošana, likumdošana, pētāmais objekts komericālie televīzijas kanāli- TV3 un LNT. Metodoloģiskajā daļā aprakstīta pētījuma metodoloģija- strukturētā intervija, fokusa grupas analīze un anketēšana- mini pētījums. Empīriskajā daļā būs aprakstīta pētījuma gaita un, izmantojot anketēšanu, strukturēto interviju un fokusa grupas analīzi tiks veikts pētījums par TV3 un LNT programmas izveides ietekmējošajiem faktoriem uz auditoriju, analizējot vienas nedēļas TV programmu abos komerciālajos kanālos. Analītiskajā daļā apkopoti iegūtie pētījuma rezultāti, balstoties uz teorijas daļā iegūtajām zināšanām. Pielikumos pievienoti materiāli, kas iegūti pētījuma laikā. Atslēgas vārdi: televīzija, sabiedrība, programma, kanāls.en_US
dc.description.abstractSUMMARY The aim of my bachelor work „The complex of competition in channels TV3 and LNT programming” is to research the programs of channels and to define why a part of society gives preference to one of these two television channels. The authoress made an analysis of program by leaning on the establishment of television program, for the ground basis she took the projective theory of television program by John Fiske. As methodology an inquirity form was chosen, structured interviews in power cut with interrogatorys of experts and the analysis of focus group. The results taken in this research will let to define the criterions of society, choosing to consume one of two commercial television channels in Latvia, and also to define how television programs are made- how big is the influence of competing channel. Bachelor work has four parts: theoretical, methodological, empirical and analytical. All these parts are arranged in chapters and departments. In theoretical part there are the functions of television discussed, programms forming, legislation, research subjects- television channels TV3 and LNT. In methodological part there is the methodology of research described- structural interview, the analysis of focus group and inquiry form- mini research. In empirical part the progress of research will be described and, using inquiry forms, structured interview and the analysis of focus groups there will be made a research for affected factors on auditions in TV3 and LNT program creating, by analysing one week of TV program in both commercial channels. In analytic part acquired research results are summarized, grounded on the knowledges they are acquired in theoretical part. In supplements are the incorporate materials ,which are acquired in the period of research. Key words: television, society, programm, channel.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleKonkurences aspekts TV3 un LNT televīzijas programmēšanāen_US
dc.title.alternativeThe complex of competition in channels TV3 and LNT programmingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record