Korespondences dokumentu aprites process valsts pārvaldes iestādē Latvijā - Valsts ieņēmumu dienestā
Author
Tamsone, Aija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Mūze, Baiba
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba „Korespondences dokumentu aprites process valsts pārvaldes iestādē Latvijā – Valsts ieņēmumu dienestā” pētījuma mērķis – novērtēt VID dokumentu pārvaldības sistēmas atbilstību ārējās normatīvās vides prasībām, identificēt trūkumus iestādes korespondences dokumentu aprites procesā un sniegt priekšlikumus to novēršanai, lai paaugstinātu procesa efektivitāti.
Balstoties uz normatīvās vides atbilstības novērtējuma analīzes un korespondences aprites procesa analīzes rezultātiem, ir pierādīta maģistra darbā izvirzītā hipotēze, ka VID korespondences aprites sistēma atbilst spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, taču korespondences aprites process nav efektīvs. Pamatojoties uz teorētiskām atziņām par efektīvu sistēmas pārvaldību, autore izvirza jaunu hipotēzi, ka novērst esošos darba organizācijas trūkumus un būtiski uzlabot procesa rezultatīvos rādītājus iespējams, ieviešot centralizētu VID korespondences aprites procesa pārvaldības modeli.
Atslēgvārdi: korespondences aprites process, dokumentu pārvaldības sistēma, procesa efektivitāte, Valsts ieņēmumu dienests. The aim master's thesis „Process of correspondence records at the public institution of Latvia - State Revenue Service” research is to comply State Revenue Service document management system with the requirements of the regulatory environment, identify insufficiencies in authority's correspondence records process and to make proposals in address to increase the efficiency of the process.
On the basis of results for process conformity assessment analysis to the regulatory environment and process analysis are approved the hypothesis of the master's thesis that State Revenue Service’s process of correspondence records complies with applicable laws and regulations, but the process management is not effective. On the basis of the theoretical aspects for effective system and process management, the author agrees to a new hypothesis that prevent the existing insufficiencies, and substantially improve process performance indicators may, the introduction of a centralised management model to process of correspondence records.
Keywords: process of correspondence records, document management system, the effectiveness of the process, State Revenue Service.