Žurnālistika un jaunie mediji: portāla "sportacentrs.com" gadījums
Author
Bendziks, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bērziņš, Didzis
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs izstrādāts par tēmu “Žurnālistika un jaunie mediji: portāla "sportacentrs.com" gadījums”. Darba mērķis ir noskaidrot, vai “sportacentrs.com” realizē mediju atbildīgumu. Darbs strukturēts sešās nodaļās un 11 apakšnodaļās. Teorētiskajā daļā ir apkopoti teorētiskie uzskati par jaunajiem medijiem, atbildību un atbildīgumu, kā arī par sporta žurnālistiku. Empīriskās daļas izveidošanai izmantotās metodes ir anketēšana, fokusa grupa un intervija. Šo metožu izmantošanas mērķis – auditorijas uzticamības, “sportacentrs.com” atbildīguma realizācijas konstatēšana. Iegūtie rezultāti pārbaudīti fokusa grupā.
Atslēgas vārdi: mediju atbildīgums, atbildība, jaunie mediji, sports, žurnālistika, sportacentrs.com. The main objetcive of bachelor paper “Journalism and new media: internet home page "sportacentrs.com" case” is to research if “sportacentrs.com” accomplishes media accountability. This research is structurised in six paragraphs and 11 subdivisions. In academical part of the bachelor paper there are combined different theories about new media, accountability and responsibility, as well as sports journalism. In empirical paragraph there are used such methods as survey, focus group and interview. The aim of using these methods is to establish if “sportacentrs.com” is realizing media accountability.
Key words: media accountability, responsibility, new media, sports, journalism, sportacentrs.com.