Sabiedrisko mediju lietošanas paradumi jauniešu auditorijā
Author
Ozoliņš, Elvijs
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Beitika, Ieva
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā „Sabiedrisko mediju lietošanas paradumi jauniešu auditorijā” tiek pētīts tas, cik populāri jauniešu vidū ir Latvijā pieejamie sabiedriskie mediji – Latvijas Televīzija un Latvijas Radio. Tāpat tiek pētīts tas, kādas vajadzības jauniešu vidū ir izplatītas, un, vai LTV un LR lietošana šīs vajadzības apmierina.
Darba teorētiskajā daļā tiek aplūkoti teorētiskie materiāli, lai izprastu sabiedrisko mediju būtību, gūtu ieskatu jauniešu vajadzībās, kā arī aplūkotu lietojuma un apmierinājuma teorētisko pieeju, kura pēc tam tiek izmantota darba empīriskajā daļā.
Petījuma veikšanai izmantotas trīs metodes, kuras ir: dokumentu analīze; anketēšana; daļēji strukturēta intervija. Šo metožu izmantošana, sniedz pilnīgāku ieskatu uz jauniešu sabiedrisko mediju lietošanas paradumiem.
Diplomdarbā izvirzītie mērķi un uzdevumi tika sasniegti un izpildīti.
Atslēgvārdi: sabiedriskie mediji, jaunieši, mediju lietojums un apmierinājums, intervēšana. Bachelor work under title „The use of public service media among youth” investigates the popularity of public service media available in Latvia, which is Latvijas Televīzija and Latvijas Radio, among youth. The work also aims to understand which needs are the most common between young people, and if using public service media satisfies these needs.
Theoretical part of the work deals with theoretical literature in order to comprehend the essence of public service media, give insight on youngsters needs, understand uses and gratification theoretical approach, so it could be used in research.
Three research methods are being used in this work. Those are document analysis, survey and semi-structured interview. Using these three research methods allows to get a more complete understanding of public service media use among youth.
Goals and tasks set up for this work have been achieved.
Keywords: public service media, youth, media use and gratification, interviewing.