Show simple item record

dc.contributor.advisorTunne, Inetaen_US
dc.contributor.authorGrīnhofa, Lieneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:52Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:52Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other31297en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18624
dc.description.abstractANOTĀCIJA Bakalaura darbs „Dzimtes stereotipi komerckanāla LNT reklāmās un pusaudžu uztveres īpatnības”, kura mērķis ir analizēt pastāvošos dzimtes stereotipus komerckanālā LNT reklāmās, noskaidrot kā un vai kanālā parādās dzimtes stereotipi un pētīt pusaudžu uztveri un attieksmi par dzimtes stereotipiem medijā un mūsdienu sabiedrībā. Darbā tiek pētīts un teorētiski definēts jēdziens dzimtes stereotipi, kā arī balstoties uz psiholoģijas un zinātnisko darbu analīzi par pusaudžiem, tik raksturots pusaudzis un analizētas šī vecuma īpatnības. Empīriskajā daļā tiek analizētas spilgtākās komerckanāla LNT reklāmas, kurās parādās dzimtes stereotipi, tiek analizēta iespējamo komunikatoru iekodēta ziņa (stereotips) un pārbaudīts vai un kā to interpretē auditorijas daļa (pusaudži). Darbā tiek izmantota kvalitatīvā pētīšanas metode.en_US
dc.description.abstractThe diploma paper „Gender Stereotypes in TV Channel LNT Commercials and Teenarger Perception Peculiarities” target is to analyze the existing gender stereotypes in the commercials of the television channel LNT, to investigate how those stereotypes appear in the channel and to study the perception and attitude of teenagers towards gender stereotypes in mass media as well as in nowadays society. The diploma paper investigates and theoretically defines the term „gender stereotypes”, as well as, considering psychological and scientifical analysis of teenagers, describes a teenager and the peculiarities of the age of teens. The empiric part of the paper looks at the most vivid commercials of the channel LNT where the gender stereotypes appear, analyzes the coded message of possible communicators (stereotype) and investigates whether and how it is interpreted by the audience (teenagers). A qualitative investigation method has been used in the work.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleDzimtes stereotipi komerckanāla LNT reklāmās un pusaudžu uztveres īpatnībasen_US
dc.title.alternativeGender Stereotypes in the Commercials of a TV Channel LNT and Teenagers Perception Peculiaritiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record