Show simple item record

dc.contributor.advisorPetrenko, Dmitrijsen_US
dc.contributor.authorPopova, Diānaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:53Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:53Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other32061en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18631
dc.description.abstractBakalaura darba „Stereotipi un aizpriedumi Zviedrijā dzīvojošo musulmaņu veidotajā raidījumā "Halal-TV" Zviedrijas sabiedriskajā televīzijā” mērķis ir identificēt, vai ar aktīvu iesaistīšanos Zviedrijas mediju telpā, musulmaņiem izdotos mazināt sabiedrības negatīvo nostāju pret viņiem. Darba pētnieciskā problēma ir noskaidrot, kādi ir stereotipi un aizspriedumi, ko musulmaņi veido par zviedru sabiedrību raidījumu sērijā „Halal-TV”, kā arī to, kā viņi reprezentē sevi zviedru auditorijai. Darba teorētiskajā daļā apskatīti stereotipu veidošanās principi, sociālās identitātes teorija, kā arī konkrēti aizspriedumi pret musulmaņiem Zviedrijas kontekstā. Par pētniecības metodi izvēlēta naratīva un rāmējuma analīze. Rezultātā tika atklāts, ka raidījumā tika apzināti veidoti tikai pozitīvi stereotipi par musulmaņu sievietēm un musulmaņu kultūru, savukārt pret zviedriem tika veidoti negatīvi aizspriedumi, taču caur raidījuma latento saturu zviedru sabiedrībā musulmaņi tiktu stereotipizēti negatīvi. Atslēgvārdi: musulmaņi, zviedri, stereotipi, aizspriedumi, „Halal-TV”, Zviedrijas sabiedriskā televīzija.en_US
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis „Stereotypes and Prejudice in Muslim Made Television Programme "Halal-TV" in the Swedish National Broadcasting Channel” is to identify whether Muslims diminish the negative attitude towards them from the society with active participating in the Swedish media. The investigative problem is to ascertain what stereotypes and prejudice are produced about Swedes in the programme „Halal-TV” and how Muslims present themselves for the Swedish audience. The theoretical basis is built on the stereotype development principles, social identity theory and certain prejudice against Muslims in Sweden. As the methods of research the narrative and framing analysis are used. The results uncover that Muslims intentionally produce positive stereotypes about Muslim women and Muslim culture, though Swedes are biased as negative, however through the latent content Swedish audience would stereotype Muslims negative as well. Key words: Muslims, Swedes, stereotypes, prejudice, “Halal-TV”, Swedish National Broadcasting Channel.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleStereotipi un aizspriedumi Zviedrijā dzīvojošo musulmaņu veidotajā raidījumā "Halal TV" Zviedrijas sabiedriskajā televīzijāen_US
dc.title.alternativeStereotypes and Prejudice in Muslim Made Television Programme "Halal-TV" in the Swedish National Broadcasting Channelen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record