Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorJansone, Martaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:55Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:55Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33113en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18645
dc.description.abstractŠī bakalaura darba tēma ir „Integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums Latvijas Nacionālās operas izrāžu virzīšanā”. Teorijas apskatā izvēlēti un apskatīti integrētas mārketinga komunikācijas teorētiskie aspekti, kultūras mārketinga iezīmes un galvenās atšķirības no tradicionālā mārketinga, sabiedrisko attiecību un reklāmas nozīme kultūras nozarē. Darbā izmantotas kvalitatīvās un kvantitatīvās pētniecības metodes. Anketēšana izmantota, lai noskaidrotu auditorijas viedokli; dziļās intervijas, lai izzinātu un analizētu ekspertu viedokļus. Pētījuma mērķis ir izpētīt un noteikt, kā tiek izmantota integrēta mārketinga komunikācija LNO izrāžu virzīšanā. Darbs sastāv no četrām daļām: teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās un analītiskās. Darbs sastāv no 63 lapām, 25 attēliem un 2 tabulām. Darbam pievienoti pielikumi. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, integrēta mārketinga komunikācija, kultūras mārketings, auditorija, LNO.en_US
dc.description.abstractThe theme of this bachelor work is „The use of integrated marketing communication in promotion of LNO productions”. In the review of the literature the theoretical aspects of integrated communication of marketing as well as characteristic properties and major differences from traditional marketing of cultural marketing, and the importance of marketing and public relations into cultural branch have been chosen and reviewed. The qualitative and quantitative methods of research have been used in this work. Mediatization has been used to query the opinion of the audience; deep interviews – to find out and analyze the opinion of the experts. The aim of the research is to investigate and determine how the integrated communication of marketing is used to promote the shows of LNO. Work is composed of four parts: theoretical, methodological, empirical and analytical. Work consists of 63 pages, 25 pictures and 2 tables. Appendices have been added to work. Keywords: Communication of marketing, integrated communication of marketing, cultural marketing, audience, LNOen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleIntegrētās mārketinga komunikācijas pielietojums Latvijas Nacionālās operas izrāžu virzīšanāen_US
dc.title.alternativeThe use of integrated marketing communication in promotion of LNO productionsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record