Show simple item record

dc.contributor.advisorTunne, Inetaen_US
dc.contributor.authorIvane, Aneteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:09:55Z
dc.date.available2015-03-24T07:09:55Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other33597en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18650
dc.description.abstractDarba temats ir: Jaunieši – sociālā tīkla "draugiem.lv" un tā maksas pakalpojumu lietotāji: lietojuma un apmierinājuma teorijas konteksts. Darba mērķis ir noskaidrot 18 – 24 gadus vecu jauniešu, sociālā tīkla „draugiem.lv” un to maksas pakalpojumu lietošanas iemeslus, un viņu vajadzību apmierinājumu. Darbs sastāv no trīs nodaļām – teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās - un apakšnodaļām. Lai sasniegtu izvirzīto darba mērķi, tika veikta aptauja, „draugiem.lv” maksas pakalpojumu satura analīze un dziļās intervijas. Pētījumā noskaidrots, ka jaunieši sociālo tīklu „draugiem.lv” izmanto, lai komunicētu ar citiem portāla lietotājiem, lai apskatītu citu ievietotās galerijas un lai uzzinātu aktuālākos jaunumus. Vajadzības, kuras jaunieši apmierina lietojot sociālo tīklu „draugiem.lv” un tā sniegtos maksas pakalpojumus ir: sociālās vajadzības, kognitīvās jeb izziņas vajadzības, vajadzības noņemt spriedzi un personīgās vajadzības integrēties. Atslēgas vārdi: sociālais tīkls, „draugiem.lv”, jaunieši, vajadzības, apmierinājums.en_US
dc.description.abstractThe theme of the work: The youth – the users of the social network “draugiem.lv” and consumers of their paid services: the use and gratification theory context. The objective of this work is to find out the reason, why the youth of 18 – 24 years use the social network „draugiem.lv” and its paid services, as well as to find out the gratification of their needs. The work consists of the three chapters – the theoretical, methodological and empirical – as well as the work consists of the several subchapters. The research methods used: survey (polling), in which 150 young people participated, the analysis of the content of the „draugiem.lv” paid services, the profound interviews with the three representatives of the youth audience. During the research, it was found out, that the young people use the social network „draugiem.lv”, in order to communicate with other uses of this portal, in order to see the galleries, inserted by other uses, and to get to know the most topical issues. The needs, which the young people satisfy by using the social network „draugiem.lv” and its paid services, are: the social needs, the cognitive needs or the need for getting the information, the need for getting rid of the tension and the personal needs to get integrated. The key words: the social network, „draugiem.lv”, youth, needs, gratification.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleJaunieši – sociālā tīkla "draugiem.lv" un tā maksas pakalpojumu lietotāji: lietojuma un apmierinājuma teorijas kontekstsen_US
dc.title.alternativeThe youth – the users of the social network "draugiem.lv" and consumers of their paid services: the use and gratification theory contexten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record