• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Interaktīvo mācību metožu pielietojums informācijpratības programmu īstenošanā skolu bibliotēkās

Thumbnail
Открыть
309-33765-Krecele_Ligija_BibZ010049.pdf (1.068Mb)
Автор
Krecele, Ligija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Pabērza, Kristīne
Дата
2006
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbā atspoguļota skolas bibliotēkas loma jaunas informacionālas vides veidošanā un progresīvas pedagoģiskā darba metodikas ieviešanā, veikta pamatskolas skolēnu psiholoģiskās attīstības īpatnību un mācīšanās prasmju veidojošo faktoru analīze un to ietekme uz informācijas uztveres procesiem, patstāvīgas mācīšanās iemaņu un prasmju attīstību. Darbā sniegts interaktīvo mācību metožu apskats un izvērtējums, šo metožu pielietošanas iespējas informācijpratības programmās izvirzīto mērķu sasniegšanai, analizēti faktori, kas veicina informācijpratības programmu izstrādi un realizēšanu skolas bibliotēkā, apskatīti šo programmu veidošanas principi un īstenošanas paņēmieni. Nobeigumā sniegts aptaujās iegūto datu apkopojums par interaktīvo mācību metožu vērtējumu un pielietojumu informācijpratības programmas realizēšanā skolu bibliotēkās.
 
This Bachelor’s paper displays the role of school library in formation of new information environment and introduction of progressive methods of pedagogic work, the performed analyses of the formative factors of psychological development peculiarities and learning skills of elementary school students and influence on processes of information perception, advancement of independent learning skills and abilities. The paper offers review and evaluation of interactive learning methods, the possibilities of applying of these methods for achievement of goals set by programmes of information literacy, analyses of factors, which contribute elaboration of information literacy programmes and realization in school library, survey of principles of development of these programmes and ways of implementation. The conclusion of this paper offers a summary of data obtained from questionnaires about estimation and use of interactive learning methods in realization of information literacy programmes in school libraries.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18651
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV