Eiropas Savienības komunikācija ar Latvijas iedzīvotājiem pēc Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā
Автор
Auziņa, Krista
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bāra, Daina
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюАннотации
Pētījums atspoguļo problēmu par ES komunikācijas sasniegtajiem vai nesasniegtajiem rezultātiem Latvijā. Darba uzdevums ir izpētīt, kā tiek īstenota ES komunikācija ar Latvijas iedzīvotājiem pēc Latvijas iestāšanās ES un, kādi ir šīs komunikācijas rezultāti, kas atspoguļojas sabiedriskajā domā. Pētījuma sākumā izvirzītā hipotēze ir: ES komunikācija ar Latvijas iedzīvotājiem veicina sabiedrības informētību un piederības sajūtu ES. Pētījums tiek veikts izmantojot gadījuma analīzi un sastāv no padziļinātas izpētes par komunikācijas teorētiskajiem aspektiem, kā arī no empīriskās analīzes, kur tiek apskatīta ES komunikācijas politika, tās īstenošana Latvijā un komunikācijas rezultāti. Pētījuma gala rezultātā tiek secināts, ka izvirzītā hipotēze tiek apgāzta, jo iedzīvotāju informētība un piederības sajūta ES nav palielinājusies. The research paper represents a problem about EU communication achieved or unachieved goals in Latvia. Main task is to investigate the implementation of the EU communication with Latvian population after Latvian accession to EU and determine what are the results of this communication, which is reflected in public opinion. Author pose the hypothesis: EU communication with the Latvian population promotes public awareness and sense of belonging to the EU. The study is carried out through case study and consists of in-depth research of communication theoretical aspects as well as empirical analysis, which examines the EU communication policy, its implementation in Latvia and communication results. As a result, it is concluded that the hypothesis is refuted, because people’s awareness and a sense of belonging to the EU has not increased.