• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Integrētā mārketinga komunikācija donoru piesaistei "Valsts asinsdonoru centram"

Thumbnail
View/Open
309-35122-Vela-Zamerovska_Lelde_lv10050.pdf (1.395Mb)
Author
Vela-Zamerovska, Lelde
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2014
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba „Integrētā mārketinga komunikācija donoru piesaistei "Valsts asinsdonoru centram"” mērķis ir noskaidrot kādus integrētās mārketinga komunikācijas instrumentus pielieto ”VADC” lai piesaistītu donorus asins ziedošanai un veicinātu tā atpazīstamību. Bakalaura darbs sastāv no trijām daļām. Pirmajā daļā – tiek apskatīta teorija par zīmolu, mārketinga komunikāciju, integrēto mārketinga komunikāciju un nevalstisko organizāciju komunikāciju. Otrajā daļā – metodoloģijā tiek aprakstītas izmantojamās pētnieciskās metodes – daļēji strukturēta intervija, aptauja un kontentanalīze. Trešajā- empīriskajā daļa tiek sniegti iegūtie pētnieciskie rezultāti un analīzes, kā arī izstrādāti secinājumi. Atslēgvārdi:integrētā mārketinga komunikācija, nevalstisko organizāciju komunikācija, asins donors, ”Valsts asinsdonoru centrs”.
 
The aim of the bachelor paper “Drawing Donors to "National Blood Donor Center" through Integrated Marketing Communication” is to find out what would be the most effective tools to help increase awareness for the “National Blood Donor Center”. The bachelor paper consists of three parts. The theoretical part reviews brand, marketing communication, integrated marketing communication and non-governmental organization communication. The methodological part reviews research method – the semi-structured interview, survey, content analysis. In the third part, the empirical part reviews the collected research data and analysis, as well as their conclusions from that research. Key words:Integrated Marketing Communication, Non Governmental agency communication, blood donor,”National Blood Donor Center”.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18664
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV