Show simple item record

dc.contributor.advisorPlokste, Elitaen_US
dc.contributor.authorDeaka, Monikaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:10:00Z
dc.date.available2015-03-24T07:10:00Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other37192en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18683
dc.description.abstractDarbā tiek aplūkotas reģionālo tirdzniecības centru „Ostmala” Liepājā, „Vivo centrs” Jelgavā, „Tobago” Ventspilī un „Valleta” Valmierā, kā arī Rīgas tirdzniecības centru „Mols”, „Domina” un „Origo” atsevišķas reklāmas kampaņas un to vides reklāmu plakāti laika posmā no 2007.gada decembra līdz 2009.gada aprīlim, ar mērķi izanalizēt tirdzniecības centru reklāmas kampaņu komunikācijas prakses. Tiek izvirzītas divas hipotēzes: tirdzniecības centru Rīgā un tirdzniecības centru Latvijas reģionos reklāmas kampaņu komunikācijas prakses ir atšķirīgas; tirdzniecības centru vides reklāmu plakāti Latvijas mazpilsētās ir vizuāli mazāk agresīvi nekā Rīgā. Darba teorētiskajā daļā tiek aplūkoti reklāmas kampaņu komunikācijas stratēģijas elementi un ar reklāmas vēstījumiem saistītā teorija. Pētnieciskajā daļā tiek pielietotas trīs pētniecības metodes: t/c reklāmas kampaņu plānu sekundārā datu analīze, t/c vides reklāmu kontentanalīze un to satura semiotiskā analīze. Rezultātā darbā izvirzītās hipotēzes apstiprinājās. Bakalaura darbs sastāv no piecām nodaļām, tiek ieturēta darba kopējā struktūra – apzīmējumi, ievads, nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi, literatūras saraksts un pielikumi.en_US
dc.description.abstractThe paper discusses regional shopping centers "Ostmala" in Liepāja, "Vivo centre" in Jelgava, "Tobago" in Ventspils and „Valleta" in Valmiera, as well shopping centers in Riga "Mols", "Domina "and "Origo" certain advertising campaigns, and their environmental advertising posters in the period December 2007 – April 2009, with the aim to analyze the shopping mall advertising campaign communications practice. There are two hypotheses: advertising campaign communication practices of the shopping centers in Riga and in the regions of Latvia are different; in the shopping centers environment advertising posters advertising messages are visually less aggressive than in Riga. In the theoretical part of the work there is described advertising campaign's communication strategy and the elements of the advertising messages. Practical part of the work is conducted on three methods: secondary data analysis of shopping centers advertising campaign plans; content and semiotic analysis of the shopping centers advertisements. Consequently, work confirmed the hypothesis. The Bachelor work consists: labels, introduction, chapters with subchapters, conclusions, bibliography and appendices.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleRīgas un reģionālo tirdzniecības centru reklāmas kampaņu analīzeen_US
dc.title.alternativeAnalysis of the shopping centres advertising campaigns in Riga and regionsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record