Show simple item record

dc.contributor.advisorReinholde, Ivetaen_US
dc.contributor.authorStrēle, Annijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:10:05Z
dc.date.available2015-03-24T07:10:05Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41505en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18725
dc.description.abstractDarba tēma ir „Latvijas augstākās izglītības politikas izvērtējums”. Šī darba mērķis bija identificēt un analizēt katra ministra galvenos sadarbības principus ar partneriem augstākās izglītības nozarē, salīdzināt tos un noteikt, kuram teorētiskajam rīcībpolitikas tīkla modelim atbilst izvēlētais Latvijas augstākās izglītības nozares tīkls. Darbā izvirzītais izpētes jautājums ir – kāds teorētiski un praktiski ir izvēlēto Izglītības un zinātnes ministru rīcībpolitikas tīkls un sadarbības modelis ar partneriem augstākās izglītības nozarē? Darba teorētiskajā daļā apskatīts dažādu autoru sniegtais rīcībpolitikas tīkla jēdziens un tīklu veidi. Darba empīriskajā daļā veikta preses relīžu un interviju analīze pēc izvēlētajiem kritērijiem, un secināts, ka Latvijas augstākās izglītības sektora tīkls atbilst racionālo aktieru tīklam un ka ministru veidotā sadarbība ar partneriem ir ļoti dažāda. Atslēgas vārdi: augstākā izglītība, sadarbība, rīcībpolitikas tīkls, nozare, ministrs, partneri, informācijaen_US
dc.description.abstractThe topic of the paper is „Evaluation of higher education policy in Latvia”. The aim of the paper is to identify and to analyze the main principles of selected ministers in collaboration with partners in higher education, to compare these principles and to determine which theoretical model of policy networks corresponds to network of higher education in Latvia. Research question of the paper is – what kind of theoretical and practical policy network and model of collaboration corresponds to those chosen by each minister? In the theoretical section of the paper there are concepts of policy network and types of networks. In the empirical section was performed an analysis of press releases and interviews from which the author concluded that the network of higher education sector in Latvia corresponds to rational actor policy network and also that collaboration of ministers with partners is very different. Key words: higher education, collaboration, policy network, sector, minister, partners, informationen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPolitikas zinātne (politoloģija)en_US
dc.titleLatvijas augstākās izglītības politikas izvērtējumsen_US
dc.title.alternativeEvaluation of higher education policy in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record