• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rāmējumi Eiro ieviešanas kampaņā Latvijā: Ministru kabineta, ministriju un Latvijas Bankas vēstījumu analīze

Thumbnail
Öffnen
309-43497-Vitola_Liene_lv09033.pdf (2.959Mb)
Autor
Vītola, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Brikše, Inta
Datum
2014
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darba “Rāmējumi Eiro ieviešanas kampaņā Latvijā: Ministru kabineta, ministriju un Latvijas Bankas vēstījumu analīze” mērķis ir izpētīt, kā valdība komunicēja iedzīvotājiem nozīmīgas tēmas kā eiro ieviešanas nepieciešamību, situācijā, kad vairākums iedzīvotāju šo lēmumu neatbalstīja. Balstoties uz jaunumu pieņemšanas un vai ieviešanas teoriju un politisko kampaņu raksturojumiem, pētnieciskajā daļā realizētas Latvijas Eiro ieviešanas kampaņas gadījuma studijas kontekstā ar citām eirozonas valstīm. Izmantotās metodes – rāmējums, dienas kārtība, kvalitatīvā un kvantitatīvā kontentanalīze. Darba gaitā secināts, ka valdība un mediji veido kopīgus vēstījumu ramējumus, taču tie bieži nepārklājas ar sabiedrības dienas kārtību.
 
The main goal of the master’s thesis „Euro introduction campaign frames in Latvia: the analysis of the messages of the Cabinet of ministers, National Bank of Latvia and media” is to uncover how the government communicated important topics and information on the introduction of the Euro to a general public opposed to the Euro. Based on the theory of inovation diffusion, introduction theory and outlines of political campaigns, the empirical part of this research analyses the case studies of the introduction campaign of the Euro in Latvia and compares them in context with other countries in the Eurozone. Research methods used: framing, agendas, qualitative and quantitative content analysis. The research showed that the government and media create collaborated framings of messages but they often do not overlap with the agenda of society.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18743
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV