• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rāmējumi Eiro ieviešanas kampaņā Latvijā: Ministru kabineta, ministriju un Latvijas Bankas vēstījumu analīze

Thumbnail
Открыть
309-43497-Vitola_Liene_lv09033.pdf (2.959Mb)
Автор
Vītola, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Brikše, Inta
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba “Rāmējumi Eiro ieviešanas kampaņā Latvijā: Ministru kabineta, ministriju un Latvijas Bankas vēstījumu analīze” mērķis ir izpētīt, kā valdība komunicēja iedzīvotājiem nozīmīgas tēmas kā eiro ieviešanas nepieciešamību, situācijā, kad vairākums iedzīvotāju šo lēmumu neatbalstīja. Balstoties uz jaunumu pieņemšanas un vai ieviešanas teoriju un politisko kampaņu raksturojumiem, pētnieciskajā daļā realizētas Latvijas Eiro ieviešanas kampaņas gadījuma studijas kontekstā ar citām eirozonas valstīm. Izmantotās metodes – rāmējums, dienas kārtība, kvalitatīvā un kvantitatīvā kontentanalīze. Darba gaitā secināts, ka valdība un mediji veido kopīgus vēstījumu ramējumus, taču tie bieži nepārklājas ar sabiedrības dienas kārtību.
 
The main goal of the master’s thesis „Euro introduction campaign frames in Latvia: the analysis of the messages of the Cabinet of ministers, National Bank of Latvia and media” is to uncover how the government communicated important topics and information on the introduction of the Euro to a general public opposed to the Euro. Based on the theory of inovation diffusion, introduction theory and outlines of political campaigns, the empirical part of this research analyses the case studies of the introduction campaign of the Euro in Latvia and compares them in context with other countries in the Eurozone. Research methods used: framing, agendas, qualitative and quantitative content analysis. The research showed that the government and media create collaborated framings of messages but they often do not overlap with the agenda of society.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18743
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV