Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorSeņkāne, Silvaen_US
dc.contributor.authorZelmene, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:10:10Z
dc.date.available2015-03-24T07:10:10Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44664en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18756
dc.description.abstractBakalaura darbā „Vizuālā retorika žurnāla „Cosmopolitan” reklāmās (2002-2014) tika pētīts kā mainījušās ir vizuālās retorikas attīstības tendences divapdsmit gadu laikā. Darbā tika izvirzīts mērķis ar kontentanalīzes metodes palīdzību, izanalizēt reklāmas no žurnāla iznākšanas līdz šim gadam. Darbs sastāv no trīs daļām – teorijas, metodoloģijas un empīrijas daļām. Teorijas daļā ir apkopota informācija par medijiem, tai skaitā žurnālu raksturojumiem un iedalījumiem, reklāmu, tai skaitā reklāmu žurnālos un tās manipulāciju un kultivāciju, kā arī reklāmas vizuālo komunikāciju, tai skaitā vizuālo retoriku, semiotiku un metaforām. Metodoloģijas daļā ir aprakstītas darbā izmantotās metodes – kontentanalīze un fokusgrupas diskusija. Empīriskā daļā ir apkopoti pētījuma rezultāti. Atslēgas vārdi: Vizuālā retorika, žurnālu reklāmas, Cosmopolitan, kontentanalīze. en_US
dc.description.abstractThis bachelors paper, The visual rhetoric of advertising in magazine ”Cosmopolitan” (2002-2014), deals with the issue of the development of visual rhetoric in a timespan of twelve years. The aim of this research was to analyze the printed advertisements in the Cosmopolitan magazines issued form 2002 to 2014 by using content analysis as the data analysis method. This paper consists of three parts – theoretical, methodological, and empirical part. In the theoretical part the author presents summarized information on the subject of mass media, including characterization and systematization of magazines and advertisements, including printed advertisements in magazines and the manipulation and cultivation of it, as well as the visual communication in advertisements, including visual rhetoric, semiotics and metaphors. In the methodological part the author describes the methods used in the paper – content analysis method and a focus group discussion. In the empirical part the author summarizes the results of this research. Keywords: visual rhetoric, advertisements in magazine, Cosmopolitan, content analysis.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleVizuālā retorika žurnāla "Cosmopolitan" reklāmās (2002– 2014)en_US
dc.title.alternativeThe visual rhetoric of advertising in magazine "Cosmopolitan" (2002–2014)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию