Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorBauģe, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:10:10Z
dc.date.available2015-03-24T07:10:10Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other45548en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18760
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir noskaidrot un analizēt latviešu mūsdienu mākslinieku komunikācijas paradumus un paņēmienus dialogā ar sabiedrību. Teorētiskā daļa veido priekšstatu par Latvijas kultūras telpu un mākslinieka publicitātes veidošanas paradumiem, kanālu un instrumentu izmantojumu saziņai ar auditoriju. Metodoloģijā izmantots kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu kopums – interneta aptaujas, respondentu viedokļu kontentanalīze un dziļās ekspertu intervijas. Darba rezultātā secināts, ka sabiedrība ir ieinteresēta mākslas procesos, tādēļ māksliniekiem ir jāmeklē efektīvāki un atraktīvāki paņēmieni komunikācijai ar auditoriju. Atslēgas vārdi: mākslinieks, publicitāte, auditorija, komunikācija, sabiedriskās attiecības un kultūrpolitika.en_US
dc.description.abstractThe aim of diploma work is to clarify and analyze the communication tools and methods of contemporary artists in Latvia in reflectance with society. The research work make notion about the artist’s insight of making publicity and recognition, select channels and instruments of communication with the audience. There are used general quantitative and qualitative methods in research work methodology – internet polls and questionnaires, content analysis of respondents’ opinions and interviews with the experts of art industry. The conclusions of the diploma work are following – the society is interested in the processes of art and culture, but artists have to find more effective and more attractive ways for communication with the audience. Keywords: artist, publicity, communication, audience, public relations, cultural politics.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLatvijas mūsdienu mākslinieku izmantotie paņēmieni un instrumenti publicitātes veidošanāen_US
dc.title.alternativeMethods and tools of making publicity used by Latvian contemporary artistsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record